Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-07-01 21:22:06 följande:
    Drömprinsen finns här men ni verkar lite tröga. Doh!
    Näe du är för söt.Hjärta
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-01 21:26:22 följande:
    Jag har fått en liten självförtroendeinjektion nu under en vecka med mycket kramar och sånt från både killar och tjejer. Folket jag bor med på festivalerna verkar gilla mig för den jag är.

Jag behöver mer sånt känner jag. 

Haha vi kanske ska åka på Love paradeDrömmer
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-01 21:28:32 följande:

"Skälen till vad?" hade jag frågat.

Ja haha, sådant ordbajseri hade nog inte gått hem hos dig.
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-01 21:30:17 följande:
    Varför då?

För där lär man få kramar och självförtroende injektioner från alla håll och kanter hihiGlad
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-01 21:37:29 följande:
    Det är sant men det här var med folk som känner mig, och kanske lite okända.

Men vi kan kramas istället så behöver vi inte åka till pride?
    Fan, jag är värsta problemlösaren. 
    Hihi ja där löste du det problemetFlört
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-01 22:21:10 följande:
    Nej, och inte folk som stavar själen med k.

oj gjorde jag?! Ja får väl skylla på att J och K sitter precis bredvid varandra på tangentbordet.
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-01 22:27:12 följande:
    Det brukar låta så ja.  

Även solen har fläckarGlad
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-07-01 22:29:10 följande:
    Det är lätt hänt att stava fel ibland. Fast jag gör nog mer konstiga meningsformuleringar än felstavningar oftast. Jag ligger ibland typ 4-5 meningar framför i tänkandet mot vad jag skrivit och ibland så läser jag vad jag tänker snarare än vad jag skrivit så 10-15 minuter senare när jag läser vad jag skrivit kan jag ha lite konstiga ordföljder i en del meddelanden =)

Tycker inte att jag stavar fel alltför ofta men ibland händer det.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-07-02 18:35:43 följande:
    Alltså just nu har jag flera intresserade killar omkring mig,men  jag kan inte släppa ngn nära...det känns skitskumt!!! Kanske går för guld denna gång! Nätdejting hinner jag bara inte med o det lockar inte heller,som att gräva efter en nål i dynghögen ju!mycket roligare irl......kanske inte får vara med här nu?OskyldigGillar ju erSkäms

Haha nål i dynghögenSkrattande

Men det är väl kul att du har så många intressanta killar efter dig. Njut! 
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-07-02 20:47:56 följande:
    Lemonina ...det är skönt att få bekräftelse i bland,men jag vet att när de kommer till kritan och de vill mer så backar jag........jag njuter inte av det som jag borde kanske..jag vill bara ha en massa folk omkring mig...som jag trivs med...känner mig ganska nöjd med det...

Men låt det vara så för nu då om du trivs. Men man måste våga för att vinna vet duFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!