Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-06-30 14:07:19 följande:
    Blandar lite från YouTube... så inget sådär speciellt just nu... sånt man blir glad och dansar lite av när man städar och diskar här hemma

Brukar jag också. Sätta på hög musik och städa, det blir så myclket roligare att städa dåGlad 
  • lemonina

Urk!!! Känner mig lite sliten efter denna två dagars utgångs helg...
    Jag behövde inte snacka med killen på festen igår iallafall för han kom när jag gick hem. SköntGlad 

Men till min fasa hade jag skickat fylle sms till mitt ex. Såg sen att han ringt kl 5 på morgonenObestämd   

• lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-01 11:31:16 följande:
    Lagom sliten efter en veckas festival men nu ska jag köra hemåt. Det är delat. Skönt att komma hem men jäkligt tråkigt att det är över för i år.

Åh var det något house event eller?Skrattande
  • lemonina
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-01 12:13:16 följande:
    Hur går det med dejtandet idag då? Mailade lite med en kille från en stad 20 mil bort, han verkar schysst men det är långt ifrån.

Dejtandet ligger på is denna veckaFlört
    Ja 20 mil avstånd är inte så kul. Speciellt som man inte vet föräns första dejten om det är någon man vill träffa mer.  
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-01 13:49:16 följande:
    Lemonina: Haha classiskt, fy jag är också proffs på fylleSMS Blääää ångest!!!

Mmm verkligen ångest!!! Men får trösta mig med att han inte kan vart för nykter heller om man ringer kl 5 på morgonen till någon.
  • lemonina

Haha kolla in mailet jag precis fick. Jag döööör.

Hej
    Lång, schysst, singelkille i Örebro söker en tjej för regelbundna träffar med massage, kuddkrig, sex och gemensamma tester av schampo...
    Bild finns vid teoretiskt intresse. Hörs vi?

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-01 14:01:59 följande:
    Lemonina: så sannt. Det är det som är bra med kryssning! Man har ingen motagning på sjön;))
    Vilken himla tur:)
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-07-01 14:26:15 följande:

Hej på er,Herregud va skoj jag hade i går...kom hem 4,00 på morgonen,sov till 13,00.......Foten i munnen

HejSkrattande Nämen vad kul för dig, det händer även mig "ibland". OskyldigVad hittade du på för något skoj?
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-01 16:55:52 följande:
    Tror jag återuppväcker mitt konto på HP... Nånstans måste väl drömprinsen finnas!!!

Det tycker jag att du gör rätt i. Såklart drömprinsarna finns. Notera mitt plural här, för det finns mer än en.Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!