Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Chromakey skrev 2012-06-28 22:49:34 följande:
    Värst vad pryd du blivit på senare tid :P
    Pryd moi! Nej där har du fel :P jag är en galenpanna till viss delSkrattande
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-28 22:58:17 följande:
    Fast jag måste nog säga med tanke på din musiksmak så trodde jag faktiskt bara du drack självlysande drinkar :)

Jag älskar vin måste jag säga. Men dricker det inte gärna när jag går ut för jag brukar bli lite smått galen, har jag märkt. Öl däremor funkar fint dock inte för magenFlörtMen drinkar funkar nog allra bäst om jag får välja, men inte för en studentplånbok tyvärr...
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-28 23:09:30 följande:
    Det låter som en god idé ,jag kan försöka fixa och bjuda inSkrattande

Do it!Skrattande
  • lemonina

Mornings!
    Var på något slags allsångsliknanade event igår kväll.
    Inte riktigt min melodi men ganska trevligt ändå. Glad Pratade med ett gäng som jag ska på grillfest hos idag senare. Pratade även men en kille som jag har på FB bara för att vara trevlig. Men han måste tagit det om bakfoten för nu hade han skrivit ett mail till mig på FB att han verkligen hoppades han kunde komma i kväll för att lära känna mig mer mm. Obestämd Känns inte så bra...

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 10:53:22 följande:
    Lemonina: Åh sånt är så jobbigt att slingra sig ur

Ja fasen! Kan inte direkt undvika honom eftersom han festar i samma gäng. Det känns som om mina egenskaper rak och ärlig sätts på prov. Åh ja vill inte!!!Foten i munnen
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 11:00:26 följande:
    Lemonina: Nää det måste ju finnas en annan utväg så du slipper vara rak och ärlig känner jag Allt är typ bättre än att behöva det

HAHA ja eller hur?! *funderar*Flört
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 11:01:03 följande:
    Fast hellre rak och ärlig än välgörenhetshångla!!!
    Ja fy! Uäääk så känner jag inför detKräks Nej kanske ska svepa en vinare lite snabbt och se vad som händer sedan. Vad tror du om det?Flört

• lemonina
    takida skrev 2012-06-30 11:17:31 följande:
    Svep för Guds skull ingen vinare då känns risken än större att det blir ett välgörenhetshåmgel...

HAHA ja han skulle nog bara bli snyggare just då i och för sigSkrattande
    Nä jag får väl helt enkelt inte gå på festenFlört 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 11:24:47 följande:
    Lemonina: Risken med alcohol är att det förvandlar paddor till prinsar...

Ja men jag fattar inte riktigt hur han tänker för han måste nog vara minst 15 år äldre än mig. 
    Får väl helt enkelt säga till honom om han gör några närmanden, kan ju hoppas på att han inte kommer hehe. 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 11:39:33 följande:
    Vad tycker ni? Jag är så kluven, ska jag ha profilbild på hp eller inte. Känns ju liiiite enklare med det...
    Använd profilbild:)
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-06-30 12:47:01 följande:
    Lemonina: Strunta i vinaren Strunta i sammankomsten lät ju tråkigt, du får väl försöka undvika honom lite snyggt eller nåt då

Ja jag ska försöka undvika honom helt enkelt. Blir nog bäst! Glad Eller hångla med någon annan hehe...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!