Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-07-01 16:47:32 följande:
    Tyvärr inte men jag hade väldigt roligt ändå.
    Låter bra det! Jag är också anpassningsbar till olika situationer, det gör livet mycket roligareGlad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-01 20:24:01 följande:
    Haha...

Somliga låter sig inte nedslås av att inte få svar på mejl tydligen. Kille som skickade vad jag fortfarande utgår ifrån var ett fylle mejl i förrgår hade skickat en flirt men fråga om dejt igår, hehe... xD  
    Alkohol och sociala medier är inte en bra kombo haha. Fråga mig! Är så himla glad ibland över att jag inte har en iphoneFlört 

Men svarade du honom eller?  
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-07-01 20:35:25 följande:
    Jo jag var på Big lake run,en massa raggarbilar ..så mycket folk och så många fina bilar....träffade kul människor..på alla sätt  GladMen är så trött nu så de blir sängen strax,ska följa med en vän på sjukhuset i morgon bitti................
    Åh raggarbil, häftigt! Åkte det för första gången för några veckor sedan. En impalaSkrattande Helt såld blev jag. Kände mig som Olivia Newton John ur Grease. 

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-01 20:44:37 följande:

Nej, men jag kanske borde? Skrattande Han är dissad pga ålder, eller är jag kinkig tro? xD Men va fan 38?

Ja men det är kanske lite gammalt för dig eller? Nä men om han skrev något fint på fyllan så kanske haha. In vino veritas vet duFlört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-01 20:46:41 följande:
    Hahaha.... Då tycker att att fröken Lemonina ska kika åt det här hållet när hon letar efter drömmannen... Härikring finns massor med raggarbil men jag skippar dem...

Jag hade nog lite förutfattade meningar innan jag träffade de här människorna måste jag säga. Trodde det var lite wt varning men nu har jag ändrat mig. Men nja vet ändå inte om en raggarkille är drömmannen, tänker mer en house kille Skrattande 
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-07-01 20:44:46 följande:
    HiHI.Lemonina...ja de va skoj å åka genom dalarna ,jättemycket folk som satt ute efter vägen med stolar och hade bänkat sig för att kolla in alla snygga bilar som körde förbi,,ganska lång sträcka,det va kul att få sitta o silviavinka till allt folk;)

Haha kan se dig framför mig när du Silvia-vinkarGlad
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-07-01 21:04:32 följande:
    Jag fattar inte riktigt det här att många verkar falla för så uppenbart sliskande,
    "Dina ögon skiner som eldar i min ensamhetsocean" eller vad dom nu kan tänkas säga,
    Om någon tjej skulle säga sådant till mig skulle man undra vad fan hon går på.

Det skulle inte jag falla för heller kan jag säga.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-01 21:09:28 följande:

Ja, jag tycker nog det... Mejlet var helt ok, inget fylledravel. Om jag inte varit mer eller mindre sovande igår hade det kanske kunnat bli lite hångel haha han såg hångelvänlig ut iaf...

Haha kanske kan hångla nästa gång han skriver fyllemailFlört
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-07-01 21:15:23 följande:
    Haha på sjön ja, Påminner mig om en kille här i trakten som köpte en riktig racerbåt för några år sedan, Var en sådan som gått utanför miami (så man kan säga att den var aningen större än dom flesta racerbåtarna).

Nu var killen inte den smartaste i hagen, Men ivilketfall han åkte en viss rutt varje gång- Och varje gång så hände något konstigt med montorn, Den liksom rusade till i varv och högg till, så han försökte få hjälp med detta.
    Så jag och brorsan åkte med och han berättade att det är så djävla lustigt det brukar hända varje gång han åker på ett visst ställe, Och vi började närma oss platsen där han råkat ut för det- var ca 15-20 minuter från hamnen. 
    Och mycket riktigt några sekunder senare så rusade motorn och högg till. Samtidigt står en gubbe i en annan båt och vevar med armarna , Killen bara räcker upp handen och gör en rejäl hälsning. Han vänder sig om och säger fan vad trevligt, ALLA hälsar är på sjön. 
    Vi sa bara din idiot han varnade dig ju för du kör på felsida av grundpinnen.
    Vi förstod direkt vad det rörde sig om, Och på pekade att han kör på fel sida av grundpinnen, Och rusningen berodde på att han körde på ett stort flatberg varje gång så propellern kom delvis upp ur vattnet och det fick ju motorn att rusa, sedan när den åkte ner igen så högg det så klart till.

Han var med om hel del andra saker där, Jag höll på att skämmas ihjäl när han körde i en annan båts ankarlina så det blev tvärtstopp och man hörde bara hur folk låg dubbelvikta och gapskrattade bland öarna.
    Han sålde den som tur var lite senare.

HahaSkrattande
  • lemonina
    Cosan skrev 2012-07-01 21:21:02 följande:
    Skit snack, alla faller för det inklusive jag själv. Det handlar bara om att säga det på rät sätt och mena det. Låt exempelvis säga att jag tyckte du rörde dig väldigt gulligt när du lagade mat och ja sa det till dig... klart som korvspad att du blir glad då. 

Ja men det är väl skillnad med lite fint smicker när man står i samma rum än när man får ett mail och det där står jag ser skälen i dina ögon bla bla.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!