Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Letade efter en länk jag lagt utpå fb för längesen och har därigenom fåt återse lite gammalt...
Min statusuppdatering från 2 december 2009:
Brännt mig på stearin, skrapat bilrutor på in och utsida, hivat in 3 barn via förardörren eftersom de andra fryst fast, hört min bil dö och förbi död, hivat ur alla barn in i nästa bil (även där genom förardörren) och skrapat även den på ut och insidan... Undrar om jag överlever resten äv dagen. Lär iaf få rejält med motion utan bil. Tur jag inte hunnit sälja syskonvagen... Pust!
(konstaterar också att jag var utan köksgolv då)
och en kommentar från en vän:
"Hello! :) Hur har julen hos er varit? Blev det IKEA på julafton? Eller kom du på bättre tankar!? Du får se fram emot nästa jul då du har ditt kök helt färdigt och du kan baka alla mina goda recept som du skrivit av.. Hihi.. Kram ♥"
Hmm... Det är 3½ år sen, jag står på en planka ovanför ett hål i golvet när jag lagar mat, har en vanlig golvlampa som enda belysning, det är bara diskmaskinen och spisen som har el draget till sig - till allt annat är det skravsladdar och eldosor som gäller, har inga lister och foder förutom runt fönstren och de är omålande, det går inte att stänga skåpdörrarna helt och de har inga knoppar än och ska för övrigt målas iaf en gång till, saknar kakel, bänkar och lådor... Känner mig tämligen säker på att köket inte blir klart i år heller men man ska aldrig säga aldrig. Men va fan, har ju golv överallt utom framför spisen och har vant mig vid plankan, har spis och ugn, diskbänk, vatten, diskmaskin och fullstort kylskåp. Skåpen är ju fullt användbara (ok, de flesta iaf) även utan att gå att stänga helt så det funkar.
Hittade inte länken, men låten så jag slänger väl in den med
http://www.myspace.com/music/player?sid=33548601&ac=now
Fast det kan ju hända att det är lite fler saker som bör stämma in också...