Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-10 02:03:50 följande:
    Vi är inte kloka på ett klokt sätt. Vissa av oss. Mest jag iaf. Om jag får skryta lite faktiskt. Trots att jag är den som dejtar minst av samtliga här
    whoho känner mig duktig tentan inskickad  45 min före utsatt tid haha. Jag har varit på 7 dejter de senaste 3 åren.... tre av dem resulterade i förhållande ^^ tror jag slår dig....  Tungan ute
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-01-10 09:59:49 följande:
    Jag är redan med i PMS-klubben.. är det några särskilda kriterier för att få gå med i mensa med? Eller är det en sån där hang around-klubb?
    Hur kom du in där?  måste man inte ha "ett jämt argt humör" för att bli medlem =)
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-10 10:39:12 följande:
    Grymt jobbat! Själv satsar jag på att arbetet inskickat minst en dag innan, får se hur d går med den planen...:)
    haha så säger jag varje gång ;) jag har två lägen antingen kommer jag i ett flow tentan färdig på en dag, eller så blir det panikskrivning halva natten. 

brukar nästan alltid bli panikskrivning, vad läser du för roligt då? 
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-01-10 10:50:36 följande:
    Nejdå, "tidvis omöjlig" var grundkriteriet.
    dagens första garv. ;)
  • starchild81
    uniMog skrev 2012-01-10 10:51:19 följande:
    Båda alternativen skulle gå bort. Prat om pengar är grymt osexigt och spel likaså. Varför måste frågan ens komma upp?
    för att det va det jag funderade på igår ;)  ibland kan man tro att jag är lite åt  schizo hållet. Men jag är bara brutalt ärlig jag är inte den som ljuger lite eller undanhåller ngt jag säger som det är  och det står jag för.... 
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-10 10:58:09 följande:
    Känner igen det där med att panikskriva... Men detta arbetet har jag tagit lite på om på känns rätt gött! Nu läser jag konflikthantering, riktigt intressantGlad
    Gud va sköj det har min polare precis tagit examen i.... Pluggar du där vid järntorget då, dock verkar det lite svårare att få jobb som det..... 
  • starchild81
    uniMog skrev 2012-01-10 10:58:43 följande:
    Jo men när/hur/varför kommer det upp?  Jag kan inte för mitt liv komma på en situation där jag skulle känna mig tvungen att berätta om min ekonomi för någon jag dejtar.
    Det var bara för att jag indirekt blev dumpad för att jag var student eller delvis och då gick jag omkring och tänkte på det och behövde ventilera lite..... 
  • starchild81
    Laurora skrev 2012-01-10 11:01:59 följande:
    Alltså det där har jag tänkt som dejtställe flera gånger. Så mycket roligare än fika ju och man får en jäkla promenad på köpet. *skriver upp på min att-minnas lista*

Idag ska jag få tag på en betongborr. Ska sätta upp min gamla nummerplåt som tavla i hallen, det såg faktiskt coolt ut när jag bara höll upp den som test över den nya hallmöbeln jag skaffade, så där får den sitta!
    (intresseklubben antecknar nu va? Drömmer)   
    Jaaa det är riktigt trevligt att gå o dejta där, det blir en väldigt mysig atmosfär. Jag vill alltid göra ngt på mina dejter en fika känns så trist.....  

sneglar på min röda fina betongborrmaskin och undrar om den kan vara till ngn hjälp? =)  
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-10 11:14:41 följande:
    Nu ska han inte vara sån, jobben kommer jaga mig när jag är färdigFlört
    Pluggar vid järntorget ett par veckor till sen är det Haga som gäller. 
    haha sant... Var i Haga skall du plugga? sprängkullegatan statsvetenskapliga institutionen? 
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-10 11:22:22 följande:
    Sprängkullegatan ja. samhällsvetenskapliga tror jag vi snyltar in oss på:)
    jag skall också läsa en kurs där om nga veckor ;) 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!