Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-01-11 15:26:02 följande:
    Aha, så det är därför man ska skaffa sig en samboFlört
    Absolut ;) det trodde jag alla gjorde..... En tjejkompis hotar med att göra en kalkyl på hur mkt jag förlorar på att jag bor själv och hur mkt mer roliga saker jag kan göra om jag har sambo.... Snacka om att sätta press på mig..... 

Det är lite på skämt så men gud satt o räknade i huvudet och det slutade med att jag började fundera på vin istället... *asgarvar* stark korrelation där mellan jobbiga saker och vin som tillfälligt botemedel.....  
  • starchild81
    Laurora skrev 2012-01-11 15:26:32 följande:
    Alltså jag har varit gift, som gift tog det 8 timmar att storstäda, som ensam tar det 60 minuter det beror kanske helt på vem man bor samman med i och för sig Drömmer
    Det är alltid storleken som räknas................... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-11 15:28:23 följande:
    ditt jag flyttar kommer det finnas en liten diskmaskin den stora lyxen är egen tvättmaskin och torktumlare.
    Finns det inte en sådan kombomaskin? OM vi nu skall prata i termer rörande tvätt och torktumlare.... Funderar på att se till en Fe kommer med en sådan till mig haha.. ..
  • starchild81

heeeje nu blir det varm chocklad och grädde samt att kura ner sig och läsa boken konsten att läsa tankar......

Tjejkompisen sa att om jag skall ge mig ut i dejtingträsket  med alla grodor som simmar där behöver jag nog lite kött på låren...

Skall bli kul och se vad boken handlar om skratt ;) tur jag har sympatiska vänner iaf *skratt* 

• starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-11 21:19:16 följande:
    akta så inte booyah kommer och våldgästar dig nu när du ska dricka varm choklad med grädde
    haha why not =) kan dock bara  lova trevligt sällskap Tungan ute Tänkte det e bäst jag säger det så han inte får falska förhoppningar... FlörtDrömmer
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-11 21:26:29 följande:
    hehehe ja annars ade det kanske slutat riktigt illa
    Mmmmmmmmm *ler* 
  • starchild81
    Niklas2k skrev 2012-01-11 22:15:25 följande:
    Henrik Fexeus! Jag är inte riktigt klar med boken än. Har båda de där böckerna. Väldigt intressant. :)
    Ska nog ta och läsa ut något år. ;)
    Gött ja dem skall tydligen hjälpa än på traven iaf ;)  Hoppas att vi finner kärleken båda samtidigt då när vi läst ut böckerna...... Tungan ute
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-01-11 22:37:26 följande:
    Såna hot shots skall väl inte läsa Fexeus..? Gå på storviltet direkt med The Game istället.. Tungan ute
    Men böckerna kanske hänger ihop att om du läser konsten att läsa tankar först kanske du får en större förståelse för The Game och ett ännu bättre resultat?

Att applicera kunskaperna  från Fexeus för att få en djupare förståelse för THE GAME det är nog så jag och Niklas tänker tror jag..... Att vi utvecklas =)Skrattande
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-11 22:53:24 följande:
    en av nackdelarna med att plugga för min del är att eftersom jag läser en massa kurslitteratur så orkar jag knappt läsa romaner längre.... o jag som älskar att läsa!
    Kanske funkar om du prioriterar plugga fm em och sedan läser romaner på kvällen?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!