Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-01-17 09:10:46 följande:
    i min värld är inte mysa synonymt med sex, men kanske i din?Obestämd
    Mysa leder ju ofta till sex ;) kausalt samband som det heter på det akademiska språket....
  • starchild81

ohhh läkare iväg med dig o gör massa NGE41 operationer nu så vi som har haft problem med korsbanden  blir bra igen ^^

• starchild81

Läste inte booyah till hjärnskrynklare? Jag har bara fått den känslan ;)

• starchild81
    Smecker skrev 2012-01-18 07:41:50 följande:
    Skrynkla? Hahahaha.. sötnos då, du är gullig men ledsen att göra dig besviken, det har inget med att "skrynkla" hjärnan att göra, au contraire. Och GU skulle aldrig våga ha en kurs i DET ämnet
    jag fattar inte du kan inte bara slänga ur dig "au contraire" du måste ju bestämma innebörden på det genom att sätta vän broder efter det så jag vet vilken innebörd det får :)
  • starchild81
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-20 19:43:42 följande:

Jag håller på att rensa hela min lägenhet och min källare. Eller nu är det klart så nu har jag varit på tippen och sen varit och köpt lite nytt

Så lite det krävs för att det ska känna som ett nytt hem. Jag ler bara jag ser mig omkring här hemma

skulle jag med behöva ;) eller viss delar. Vågar dock inte pga de skall renovera inom ett år.......Du får ju slänga upp en bild....

Uff vill ut men e sjukt trött och pallar inte, funderar på att sova... Haha
  • starchild81
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-21 00:39:34 följande:
    Fick nyligen detta mail på en dejtingsida. Någon som kan hjälpa mig att översätta?
    Jag har funderat på vad han menar och har en teori, men kul att se vad ni tänker

Hej! är det slykon eller?
    silikon?
  • starchild81
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-21 00:37:54 följande:
    En bild kommer inte hamna här. Man får komma hem till mig och titta om man är nyfiken
    Du bor i Malmö om jag inte minns fel...... Så nja, känner ingen där.........
  • starchild81
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-21 00:55:15 följande:
    Så tolkade jag också det. Att han undrade om det var silikon

Ja jag bor i Malmö.
    Iofs kanske skall dit med jycken.... Tänkte att hunden skall bli Int UCH eller göra ett seriöst försök o då måste jag ju åka till utlandet =P 
  • starchild81
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-21 01:38:25 följande:
    Hunden ska bli vad?

Utlandet?! Trams! Malmö är Sveriges centrum. Ungefär.
    Och om du kommer till Sveriges centrum så ska du få se hur fint jag gjort det
    internationell utställningschampion =) Fast han är bara 10 mån nu....  . Dem bor i Everöd så det ligger ju typ i Malmö =)  Vi skall se hur pälsen utvecklas det kan vara våran akilleshäl. sjukt detta med hundar o kärringar/kvinnor o utställning skall du veta.......

Lite som man kryper ner Glamour serien till ett avsnitt ;)  Eller hur det nu stavas.
  • starchild81
    Racer x skrev 2012-01-21 10:05:37 följande:
    Ta med skottsäker väst om du skulle råka hamna i fel kvarter..
    Haha har ju hunden ;) värsta vakthunden en Riesenschnauzer som älskar att ligga o gosa inte ngn bra vakthund ;).... Skratt  Jag skulle nog inte åka på en tävling som låg i Malmös segregerade kvarter.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!