Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-01-11 11:42:59 följande:
    djupt!
    jaa det tycker jag med, jag älskar djupa saker gotta ner sig med lite vin och föra en diskurs men en kompis... =P
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-11 12:21:32 följande:
    Här ska vi starx gå på promenad bara brödet blir färdig bakat i ugnen
    niiiice här blir det en sväng genom avenyn och vasa =)  om ca 15 min..... 
  • starchild81
    uniMog skrev 2012-01-11 12:26:13 följande:
    Jag tycker fegisen fick lite väl mycket skäll när det faktiskt var DU som skrev tre månader.

"Jag tänkte jag vill inte ta med henne efter som vi bara sällskapat/dejtat i tre månader samt att jag åker med delar av grabbgänget. Men vi kanske kommer att åka upp igen om ngn mån igen. "

Nej, det är inte jag som är den fega anonyma. Faktiskt. Och jag tänker inte lägga mig i hennes tolkning av dig eller ditt försvar, tycker bara att du borde se att det faktiskt var du som skrev så.
    jo vi kände varandra först i ngn mån genom kompisen där av ordet sällskapat.Dock överreagerade jag lite igår men hatar att bli påhoppad av ngn som är anonym.

Och det hela handlade om ett litet ord "enkla familjeförhållanden"  vilket nu i efterhand kanske inte var så väl valt.  Dock kan man ju säga det istället för att hoppa på än, ibland skriver man ju en liten groda.  

Jag tycker ordet är beskrivande och det har ingen negativ klang för mig eller för mina kompisar. Dock kan det ha det för ngn annan. Dock glömmer vi detta nu och fokuserar på det positiva och det som denna tråden handlar om eller hur moderator? 

Jag är inte långsint och jag anser att man skall kunna ha olika åsikter dock måste man kunna glömma och förlåta snabbt med . Detta hände igår och idag är det en ny dag så var snäll och ta inte upp detta igen för det förstör den fina stämningen som vi har i tråden, vilken jag anser är viktig att bibehålla.... 
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-11 12:29:07 följande:
    Trevlig promenad! Skulle ha kunnat gå tillsammans om det inte vore för avståndet
    haha vart bor du då? 
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-11 12:41:01 följande:
    Jag borde oxå ge mig ut och promenera i det fina vädret... Men satsar på en löprunda ikväll istället:)
    Voff voff ;) =P Hjärta  Flört ne nu beger jag mig ut..... Solig
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-11 12:45:07 följande:
    ja mycket trevligare och prata om positiva saker som tråden ska handla om
    instämmer totalt Solig
  • starchild81
    Laurora skrev 2012-01-11 13:17:45 följande:
    Ah efter-lunch koma. Sås med kebab och pommes, det är en bra lunch det

Fantastiskt väder det var idag då! Synd att man inte är hemma och kan njuta lite av alla fönster och blå himmel faktiskt  får åka upp till högsta våningen i huset där jag är nu istället, där är det panoramafönster med

Annars idag då? Lever alla? Jag somnade tio över 9 igår tydligen, börjar jag bli gammal Spöke    

hihi skall kika efter dig då =P 
  • starchild81

Älskar dessa ord av Bill Gates 

• starchild81
    Smecker skrev 2012-01-11 12:46:56 följande:
    Ah.. dagens pärla!

instämmer totalt asg
  • starchild81
    Laurora skrev 2012-01-11 15:03:40 följande:
    Jag jobbar på operation disk i huvudet fortfarande. Går saaaaakta. Funderar seriöst på att kanske köpa en diskmaskin igen, ändå. Fats den här gången inte sälja den ouppackad "för att jag tycker dte är så skoj att handdiska"
    Eller så skaffar dig en sambo =) finns många fördelar med samboskap du vet.... Solig En storstädning tar 3 tim utan sambo och en med en sambo ^^
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!