Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-01-11 22:57:08 följande:
    Jag behöver inte utveckla mig, det räcker med att jag får en kvinna på kroken   Skrattande
    Men sedan måste du ju behålla kvinnan. En kvinna är som en fjäril, om du håller henne för hårt krossar du henne om du håller henne för lätt flyger hon iväg.Kyss
  • starchild81
    Glädje58 skrev 2012-01-11 23:01:40 följande:
    Då nålar jag fast henne och tittar beundrande på henne
    tänk om hon inte gillar det då =P 
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-11 23:06:38 följande:
    rent praktiskt skulle det fungera men efter en hel dags pluggande är jag mest bara inte sugen på att öppna en bok alls.. Men jag har börjat på en ny bok idag:) Det bästa av två världar. Och efter imorgon är jag både skol o jobbledig i flera dagar så då ska de läsas romaner så det står härliga tillGlad
    sant dock läser jag bara vart tredje ord ;) så jag pluggar inte så mkt edan jobbar jag periodvis heltid och pluggar heltid vilket kan bli lite segt =P

Gud va gött vill med vara ledig =) måste dock skicka in 7.5 p till så Csn blir glada.  Missat lite pga ngra knäoperationer  morfin + plugg ingen bra kombo 
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-11 23:55:47 följande:
    Men ni som pluggar borde väl träffa många intressanta människor och ev. partners i verkligheten?
    Eller är allt på distans nu? 
    på min utbildning var all sjukt fokuserade på plugget och karriären. Prioriteten var plugg jobb sedan partner om jag förstod tjejerna rätt.... Ingen i klassen blev ett par vad jag vet.....
  • starchild81

ne nu blir det sova natti natt.... 

• starchild81

Gött o va hemma igen antager att det bara är jag som e vaken....;) 

• starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-14 01:00:57 följande:
    jag är vaken och kommer vara det hela natten
    niiice sitter här o kollar på HP inte en enda brud som tilltalar mig.... asg jeje antager att jag förblir singel ett bra tag till...... 

sist gång jag sa såhär vart jag iofs sambo i en herrans massa år...  Men nu känner jag bara att jag inte vill ha ngn såvidare inte ngn sessa dyker upp....  Alkohol inge bra detta blir ju värsta sentimental av denna  farliga drog......
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-14 01:29:28 följande:
    Nä det brukar inte bli så bra då. Men du ska se snart står din sessa utanför din dörr.
    Går och öppnar dörren o kikar ut ser ingen Heidi här.....Flört
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-14 13:01:48 följande:
    men jag är ingen sessa, toker
    haha vem vet om jag är toker är du "glader" då =P
  • starchild81
    Laurora skrev 2012-01-14 20:20:55 följande:
    SNälla snälla ett bra filmtips!
    Rain man.... =) 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!