Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym (fegisen) skrev 2012-01-10 21:43:58 följande:
Nu ska jag inte sitta och använda mig av en massa fina ord.Det som jag reagerade på var att du skrev så om din flickvän, om att utnyttja tillfället mm, det fick mig o fundera hur i h*****e du tänker, så jag va ju tvungen o läsa igenom dina inlägg, och då såg jag hur du hela tiden antyder om hur mycket pengar du har.
Sen sitter jag faktiskt inte bara hemma och är avundsjuk på dig, jag försöker få dig att förstå hur du sett på din flickvän.
Sen kan jag faktiskt fortfarande inte se var du skrivit att hon lämnat dig för du är student.
Ditt problem kallas för "tension release" att vissa personer är missnöjda med sitt liv och behöver få ut detta missnöje i vissa form eller projektera det på vissa personer. Detta förklarar varför huliganer oftast är familje fädrar det behöver att forum att få ut sitt personliga missnöje...
Så ta nu inte och projektera dina misslyckaden i livet på mig utan ryck upp dig "kamma dig, och skaffa dig ett roligt jobb" lär dig att glädjas med andra istället så kommer du längre i livet........