Anonym (hoppla) skrev 2011-11-08 14:52:26 följande:
ställer du in dejter med ANDRA kvinnor om du har hittat en person som kan motstå din djuriska charm?
Gör vad du vill med analysen, den är lika grundlig som dina analyser av kvinnor du träffar. Du letar uppenbarligen på fel ställen om du inte kan hitta en enda kvinna värd att älska men många värda att sätta på.
Jag har aldrig mer än en dejt inplanerad och dejtar bara en kvinna åt gången. HP MP Spray är alltså fel ställen?
Stekt potatis skrev 2011-11-08 14:52:41 följande:
Usch så tragiskt! Jag tycker du har all rät i världen att välja vilken kvinna du vill dela ditt liv med, men jag tror att du gör ett stort misstag i att intala dig att kvinnan enbart är ute efter sex när vi väljer att "hoppa i säng" så tidigt. De flesta av oss längtar efter närhet och vill bekräfta den initimitet vi känner genom att ha sex helt enkelt. Inte med vem som helst utan med den man känner närhet till och förtroende för.
Du är 40 år gammal. Det är jag med, och jag kan säga dig att det är inte många fyrtioåringar jag ens skulle vilja kyssa. Därför har du antagligen en förmåga att få kvinnor att känna sig speciella och tro att de har funnit den rätte, därför ligger de med dig så tidigt. De kommer att bli sårade av ditt beteende men de hittar nog snart någon ny som ser dem ur hela perspektivet och inte "lockar" dem till något de inte förstår är fel. Du däremot, kommer nog att ha svårt att hitta någon att passa ihop med när du missförstår begreppen kärlek och sex så fundamentalt.
Men se jag tror inte jag missuppfattar de begreppen alls. Du kan ha Kärlek utan sex, sex utan kärlek men mest optimalt dessa kombinerade.
Annars vill jag inte påstå att min situation är mer tragisk än någon av de andra här som inte ännu funnit det de söker. Jag håller med om att det är få 40-åringar som är intressanta så jag söker mer mellan 25-35 då dessa oftare har kvar lusten att leva och inte hunnit bli bittra...