• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Cosan
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-08 18:07:12 följande:
    lol så dui har sett det med, vad fasen är det ett reseforum/dejtingsajt? ALLA bara ÄÄÄÄLSKAR att resa och de reser fan hela tiden och tränar 8 dagar i veckan.

helt otroligt!      
    lol, de kommer att bli så olyckliga den dagen peak oil sätter stå för allt onödigt trams med att flyga och fara runt överallt Skrattande Ja, alla ska träna så mycket hela tiden. Träna, umgås med vänner, djupa diskussioner, humor och resa. Sen verkar folk allergiska mot om män visar minsta lilla hud. Ska fan lägga in en naken bild på mig om det blir någon nästa gång.
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-08 18:15:31 följande:
    Du glömde laga mat o sippa på ett glas rött, sen är pressen fulländad:) haha
    lol Cool
  • Anonym (Min tur snart?)

Hehe.... vad ni verkar negativa nu då Flört Vad är det för fel på resor, träning, vänner, humor, laga mat och vin? Tungan ute

• Anonym (oseriös?)

Jag registrerade mig på MP häromdagen, för att känna på det och se om, ja man vet ju inte. Så är jag som jag är, jag svarar på meddelanden och kan skämta lite, hur mycket hopp ger det? Jag är rädd att jag ger mer hopp än jag vill ge, och samtidigt vill jag inte varar oartig, dock är jag ärlig. Finner jag att jag nog inte kommer vilja fortsätta konversera, för inget annat vill jag ändå än så länge, så beskriver jag det på något hyggligt sätt.

Men jag känner att jag inte kommer vilja gå närmare in på bekantskapen på ett bra tag, att ha lite kontakt på distans känns bra, men är jag för oseriös, ska jag lägga ner då, för ett tag? Jag betalar inte heller, för så intresserad av att komma långt är jag inte.

Osså, jag vill inte bli igenkänd, så jag har inget foto. Tänkte vänta med det till jag känner att jag verkilgen vill finna någon genom nätet.

Är jag oseriös, ska man inte "prova på" med min inställning, d v s enkel kontakt på distans med ärlighet?

• Glädje58

Men träna är bra för kroppen, och sinnet. För att inte glömmar bort att det ökar dina chanser att träffa H*n med stort H och litet n.

Umgås och prata, gärna med ett stänk hurmor. Det är väl bra det...

• Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-08 18:32:40 följande:
    Hehe.... vad ni verkar negativa nu då Flört Vad är det för fel på resor, träning, vänner, humor, laga mat och vin? Tungan ute
    Vore roligt om det fanns någon annan oxå Skrattande Fanns väl någon men det var otroligt likriktat 
  • kristinah

Bored - faktiskt inte...när jag väl följt med nån hem har det blivit sex - men nu har det inte hänt så himla många gånger - typ 3 ggr på ett år - men ändå.
     Vafan kroppen kräver sex - och hjärnan ett förhållande...ja du...jag är väl dömd till att bara ha sex och bli dumpad då enligt dig.

Innan det här årets 3 sexanden var det 3!!!!!!!år sen sist j g hade nåt sex...så tacka fan för att j g har svårt att säga nej när det erbjuds ;)

• Cosan
    Anonym (oseriös?) skrev 2011-11-08 18:34:24 följande:
    Jag registrerade mig på MP häromdagen, för att känna på det och se om, ja man vet ju inte. Så är jag som jag är, jag svarar på meddelanden och kan skämta lite, hur mycket hopp ger det? Jag är rädd att jag ger mer hopp än jag vill ge, och samtidigt vill jag inte varar oartig, dock är jag ärlig. Finner jag att jag nog inte kommer vilja fortsätta konversera, för inget annat vill jag ändå än så länge, så beskriver jag det på något hyggligt sätt.

Men jag känner att jag inte kommer vilja gå närmare in på bekantskapen på ett bra tag, att ha lite kontakt på distans känns bra, men är jag för oseriös, ska jag lägga ner då, för ett tag? Jag betalar inte heller, för så intresserad av att komma långt är jag inte.

Osså, jag vill inte bli igenkänd, så jag har inget foto. Tänkte vänta med det till jag känner att jag verkilgen vill finna någon genom nätet.

Är jag oseriös, ska man inte "prova på" med min inställning, d v s enkel kontakt på distans med ärlighet?
    Är man bara uppriktig med sitt uppsåt ser inte jag det som oseriöst.  
  • Anonym (Min tur snart?)
    Cosan skrev 2011-11-08 20:46:34 följande:
    Vore roligt om det fanns någon annan oxå Skrattande Fanns väl någon men det var otroligt likriktat 
    Så vilka egenskaper/intressen letar du efter hos en blivande partner då?
  • Cosan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-08 20:54:20 följande:
    Så vilka egenskaper/intressen letar du efter hos en blivande partner då?
    Jag vill ha en nörd GladKommer skaffa mig en nörd tids nog Glad 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!