• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • hannis

Varje dag. Minst! Ibland tränar jag och blir svettig och då blir det dusch och nytt trosbyte.

• O Z

Jag trodde faktiskt att alla duschade varje dag med, kanske inte tvåttade håret men tvättade av kroppen...

• Jossofräs

Jag duschar inte varje dag, för min hud tål inte det, jag blir jätte torr och får röda utslag över hela kroppen om jag duschar för ofta. Duschar gör jag kanske varannan var tredje dag och trosor byter jag efter behov, alltid i samband med dusch och ofta blir det byte imellan duscharna också!

• Anonym

Varje dag!!! något annat vore jäkligt ofräscht.

Kan ju lägga till att en dusch om dagen är på sin plats också,förstår inte varför man vill hoppa över den om man inte har stora problem med torr hud eller liknande.

• minSaile
    Anonym skrev 2011-07-30 04:54:23 följande:
    Jag brukar skoja med min fru och säga att hon skall göra följande test:

Tag av trosorna och kasta dem på väggen. Fastnar trosorna på väggen är det dags att byta, annars funkar de ett tag till. Flört 
    hahahahahaha...

Jag byter varje dag....fick lära mig det som barn  
  • angelica123

Varje dag! Det blir ju flytningar, svett och annat äckel i dem. hua! Tänk att vara instängd i samma trosor i flera dagar, får inte luftas. Även om jag inte skulle duscha varje dag, så gör jag rent musen och byter trosorna. Samt sover jag även utan trosor varje natt då jag tror det är bra att vara utan trosor en period varje dygn. Enda undantaget kan vara om jag är väldigt, väldigt sjuk!

• MansonDust
    O Z skrev 2011-07-30 08:23:22 följande:
    Jag trodde faktiskt att alla duschade varje dag med, kanske inte tvåttade håret men tvättade av kroppen...
    Jag duschar inte varje dag, det har jag varken ork eller lust med. Jag blir väldigt torr av att duscha ofta. Men på sommaren blir det varje eller varannan dag eftersom att man svettas mer. Men kallare årstider blir det varannan ungefär.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08, pojke -11.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)