• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Fraajdaa

Så skönt att min kille byter sina kallingar varje dag. han är oerhört fräsch.
    Vem vill ragga upp någon ute som inte bytt kallingar på ett par dar "please" även om man ser renlig ut kan det ligga mycket under ytan.

Som en kompis till mig gick på date med en kille från min gamla skola. Han är verkligen SKIT SNYGG. Luktar alltid gott, snygga kläder , ny rakad i ansiktet. ah ni vet bara en snygg kille på stan.

Dom går ut och har jätte trevligt och det slutar med att hon åker med honom hem

Dagen efter kommer hon hem till mig med en skrämd blick och berättar att när hon kom hem till hans lilla lägenhet var det bara sängen som var ren.
    Hela hans handfat var fullt av hår, han hade byggt en liten pyramid av använda tops. I köket var det så fullt av disk att han hade bytt till bara hämt pizza som han "snyggt" raddat upp i högar. Burkar som han druckit hade han bara knycklat ihop och slängt lite här och var. Kläder över allt. man kunde inte ens se golvet.

Hon sa att det var det värsta hon sett i hela sitt liv.
    Men okej. dom ses ett par månader senare och hon tänkte att han kanske inte hade orkat städa eller förväntat sig gäster den där gången. så hon följer med han hem igen.

Och det var ännu värre. för det som var den andra gpngen var bara påbyggt med nytt. Lite maniskka samlare varning. I det läget hade jag inte brytt mig om kallingar eller trosor. jag hade dragit fortare än fan !!

Ursh!!

Hon ringde aldrig tillbaka till honom igen...

• Dreams Never Ends

Alltså helt seriöst? Tror ni att alla bakterier i underkläderna syns? Det spelar ingen roll om man inte har synliga flytningar eller inte det kommer ändå osynliga koliebakterier från röven i trosorna (även om jag som jag tvättar röven med tvål och vatten efter varje gång jag bajsat) och det är ganska äckligt att gå runt med.

• Fraajdaa
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-02 22:21:30 följande:
    Alltså helt seriöst? Tror ni att alla bakterier i underkläderna syns? Det spelar ingen roll om man inte har synliga flytningar eller inte det kommer ändå osynliga koliebakterier från röven i trosorna (även om jag som jag tvättar röven med tvål och vatten efter varje gång jag bajsat) och det är ganska äckligt att gå runt med.
    håller helt med.. har ni inte sett några program om bakterier ?? gjorde ni inte sånt i skolan?? Man testade typ på skolans tangentbord hur många sorters bakterier det finns. När du fiser eller bajsar så kommer det hundratals bajs-partiklar ut!

På tangentbordet fanns bakterier av: Bajs, sperma, mögel.. ahh you name it..
  • Anonym (Minou)
    Fraajdaa skrev 2011-08-02 22:40:27 följande:
    håller helt med.. har ni inte sett några program om bakterier ?? gjorde ni inte sånt i skolan?? Man testade typ på skolans tangentbord hur många sorters bakterier det finns. När du fiser eller bajsar så kommer det hundratals bajs-partiklar ut!

Bakterier av mögel?
  • Dreams Never Ends

FYFAN!!! Kräks Men en del gillar väl att vara äckliga i sina nedre regioner. Jag föredrar att vara fräsch till 100%
  • Anonym (Hmmm)
    Jag har ingen sperma på mitt tangetbord Gråter 
  • Ellaria

Varför i helskotta skriver du då på tangentbordet om du nu tycker det är så vidrigt?
    Alltså, helt seriöst så har du exakt lika mycket bakterier på ditt tangentbord, på din tandborste, på din kudde, på osten du äter på morgonen, etc etc etc. Du borde nog bo i en bubbla, tror du hade mått bättre av det.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Fraajdaa
    Ellaria skrev 2011-08-03 00:55:41 följande:
    Varför i helskotta skriver du då på tangentbordet om du nu tycker det är så vidrigt?
    Alltså, helt seriöst så har du exakt lika mycket bakterier på ditt tangentbord, på din tandborste, på din kudde, på osten du äter på morgonen, etc etc etc. Du borde nog bo i en bubbla, tror du hade mått bättre av det.
    Jag skriver inte på det. det var sånt klasserna i gymnasiumet som testade SKOLANS tangentbord.. du vet i data rum. LÄs kvinna!!
  • Ellaria
    Fraajdaa skrev 2011-08-03 10:54:49 följande:
    Jag skriver inte på det. det var sånt klasserna i gymnasiumet som testade SKOLANS tangentbord.. du vet i data rum. LÄs kvinna!!
    Du tror det är stor skillnad på ditt tangentbord och tangentborden i skolans DATORrum? (data är något helt annat) Lite naivt.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-08-01 17:24:28 följande:
    Jajamensan, vilket gör att flytningarna bara ökar. Muffen andas ju inte då!
    Precis. Jag använde alltid trosskydd tidigare, men sedan jag slutade med det så upphörde även flytningarna helt.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)