Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Det är ju du som tjafsar. Det är klart folk blir upprörda när du kallar dem äckliga bara för att de inte har samma åsikt som du, det är där problemet ligger.
Din man har förmodligen nog med lidande. Finns inte en kille (eller tjej) som klagat på mitt underliv.
Men det är inte "ren fakta", isåfall vill jag gärna se den "faktan". Varsågod och ge mig en vetenskaplig undersökning som säger att det är direkt farligt att glömma att byta trosor varje dag. Snälla :)
Så du bara hittade på vad du tror alltså? Bra att veta.
Vet du? Jag har aldrig behövt gå till gyn för mitt underliv är så hälsosamt ändå. :)
Jag kan sätta tusen kronor på att jag har bättre kunskap om underliv än vad du har, med allt ditt snack om osynliga bakterier... Förstår du inte att vi blir MER sjuka om vi inte utsätts för bakterier?
Jag hade inte låtit dig röra vid mina trosor ändå, så det är lugnt.
Men allvarligt ... Alla gör som dem vill. Byt inte trosor varje dag om du inte orkar. Tvätta inte underlivet varje dag om det är så jobbigt. Men inbilla er inte att det är hygieniskt och fräscht. Som sagt alla gör som dem vill. Vill man vara smutsig så får man.