• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 19:31:31 följande:
    Och hör och häpna, jag har aldrig tvättat mig mellan benen efter ett toabesök, det har hänt att jag inte bytt trosor på två dagar (och inte duschat på lika länge) och jag har aldrig någonsin haft några underlivsproblem överhuvudtaget. Risken att det skulle drabba mig är lika stor som det skulle drabba dig.

Du är så himla rädd för bakterier men vägrar fatta att du blir mer sjuk och oftare sjuk om du inte blir utsatt för bakterier. Att vi är så jävla sjuka i Sverige beror mycket på vår enorma bacillskräck och att allting ska vara rent exakt hela tiden.
    hahah okej. Men om du går runt i dina smutsiga trosor så går jag runt i mina rena :) punkt slut och onödigt att tjaffsa om. Men dock börjar jag verkligen förstå alla stackars män som blir illmående av en del tjejer efter han slickat henne första gången.... Det lidande ska ej min man behöva gå igenom ;)
  • Ellaria

Det är ju du som tjafsar. Det är klart folk blir upprörda när du kallar dem äckliga bara för att de inte har samma åsikt som du, det är där problemet ligger.

Din man har förmodligen nog med lidande. Finns inte en kille (eller tjej) som klagat på mitt underliv.

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 20:21:48 följande:
    Det är ju du som tjafsar. Det är klart folk blir upprörda när du kallar dem äckliga bara för att de inte har samma åsikt som du, det är där problemet ligger.

Din man har förmodligen nog med lidande. Finns inte en kille (eller tjej) som klagat på mitt underliv.
    Det handlar inte om vad jag har för åsikt utan det handlar om att det är ren fakta att det samlas smuts där trots att dte inte syns och att läkare anser att man ska byta trosr varje dag.

Varför skulle min man lida?
  • Anonym (Minou)
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-06 23:26:00 följande:
    Det handlar inte om vad jag har för åsikt utan det handlar om att det är ren fakta att det samlas smuts där trots att dte inte syns och att läkare anser att man ska byta trosr varje dag.

Varför skulle min man lida?
    Jag har då inte fått läkarordination på dagligt trosbyte. Men du kanske kan hänvisa till en källa som säger detta?
  • Ellaria

Men det är inte "ren fakta", isåfall vill jag gärna se den "faktan". Varsågod och ge mig en vetenskaplig undersökning som säger att det är direkt farligt att glömma att byta trosor varje dag. Snälla :)

• Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 23:28:51 följande:
    Men det är inte "ren fakta", isåfall vill jag gärna se den "faktan". Varsågod och ge mig en vetenskaplig undersökning som säger att det är direkt farligt att glömma att byta trosor varje dag. Snälla :)
    Det står säkrt någonstans på internet men om inte annat så fråga gärna läkaren nästa gång du är där :) eller gyn
  • Ellaria

Så du bara hittade på vad du tror alltså? Bra att veta.

Vet du? Jag har aldrig behövt gå till gyn för mitt underliv är så hälsosamt ändå. :)

• Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 23:33:21 följande:
    Så du bara hittade på vad du tror alltså? Bra att veta.

Vet du? Jag har aldrig behövt gå till gyn för mitt underliv är så hälsosamt ändå. :)
    Jag har inte heller gått till gyn men du borde kanske med tanke på din okunskap om underlivet. Jag skulle inte ens röra i dina trosor med tång och plasthandskar.
  • Ellaria

Jag kan sätta tusen kronor på att jag har bättre kunskap om underliv än vad du har, med allt ditt snack om osynliga bakterier... Förstår du inte att vi blir MER sjuka om vi inte utsätts för bakterier?

Jag hade inte låtit dig röra vid mina trosor ändå, så det är lugnt.

• Lindis1974

Men allvarligt ... Alla gör som dem vill. Byt inte trosor varje dag om du inte orkar. Tvätta inte underlivet varje dag om det är så jobbigt. Men inbilla er inte att det är hygieniskt och fräscht. Som sagt alla gör som dem vill. Vill man vara smutsig så får man.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)