• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (Misstaget)
    Fraajdaa skrev 2011-08-02 22:20:06 följande:
    Så skönt att min kille byter sina kallingar varje dag. han är oerhört fräsch.
    Vem vill ragga upp någon ute som inte bytt kallingar på ett par dar "please" även om man ser renlig ut kan det ligga mycket under ytan.

Som en kompis till mig gick på date med en kille från min gamla skola. Han är verkligen SKIT SNYGG. Luktar alltid gott, snygga kläder , ny rakad i ansiktet. ah ni vet bara en snygg kille på stan.

Dom går ut och har jätte trevligt och det slutar med att hon åker med honom hem

Dagen efter kommer hon hem till mig med en skrämd blick och berättar att när hon kom hem till hans lilla lägenhet var det bara sängen som var ren.
    Hela hans handfat var fullt av hår, han hade byggt en liten pyramid av använda tops. I köket var det så fullt av disk att han hade bytt till bara hämt pizza som han "snyggt" raddat upp i högar. Burkar som han druckit hade han bara knycklat ihop och slängt lite här och var. Kläder över allt. man kunde inte ens se golvet.

Hon sa att det var det värsta hon sett i hela sitt liv.
    Men okej. dom ses ett par månader senare och hon tänkte att han kanske inte hade orkat städa eller förväntat sig gäster den där gången. så hon följer med han hem igen.

Och det var ännu värre. för det som var den andra gpngen var bara påbyggt med nytt. Lite maniskka samlare varning. I det läget hade jag inte brytt mig om kallingar eller trosor. jag hade dragit fortare än fan !!

Ursh!!

Hon ringde aldrig tillbaka till honom igen...
    Ja, sådana där killar ska man inte ge sig in med. För det slutar inte när de blir äldre heller, i min erfarenhet. Man får göra allt hushållsarbete själv, för han tycker bara att det är "onödigt". Och blir det sedan separation, så får ens barn leva varannan vecka i en sådan soptipp som du beskriver... Och man kan inte göra ett skit åt det.
  • Dreams Never Ends

Haha... man KAN inte vara ren om man inte byter trosor varje dag. Helt omöjligt. Spelar ingen roll om man har flytningar eller inte. Ni verkar inte hört talas om osynliga bakterier....

• Anonym (Minou)
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-06 17:27:11 följande:
    Haha... man KAN inte vara ren om man inte byter trosor varje dag. Helt omöjligt. Spelar ingen roll om man har flytningar eller inte. Ni verkar inte hört talas om osynliga bakterier....
    Till skillnad från de synliga bakterierna?
  • Ellaria
    Du verkar inte ha hört talas om att tänka längre än näsan räcker. Dessutom verkar du tro att dina åsikter är nån slags fakta som alla borde följa, annars är de "äckliga". Åk tillbaka till 1700-talet, snälla?
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym (Minou)
    Har du hört talas om goda bakterier? Du vet, sådana som inte kan göra sitt jobb om man tvättar bort dem hela tiden...
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 17:46:22 följande:
    Du verkar inte ha hört talas om att tänka längre än näsan räcker. Dessutom verkar du tro att dina åsikter är nån slags fakta som alla borde följa, annars är de "äckliga". Åk tillbaka till 1700-talet, snälla?
    Mina åsikter har inget med 1700 talet att göra? Vad snackar du om? På 1700 talet bytte dom säkert inte trosor varje dag pga dåliga möjligheter till tvätt och okunskap. Fråga en läkare/gyn och ta reda på hur fruktanvärt mycket bakterier som samlas i trosorna....
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-06 17:49:18 följande:
    Har du hört talas om goda bakterier? Du vet, sådana som inte kan göra sitt jobb om man tvättar bort dem hela tiden...
    Rövbakterier är inte goda.
  • Anonym (Minou)
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-06 18:03:02 följande:
    Rövbakterier är inte goda.
    Måhända inte, men du tvättar bort en hel del andra (bra) bakteriern när du nitiskt tvättar rumpan (för att få bort bakterier du inte hade mått särskilt dåligt av om du lämnade där).
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-06 18:13:49 följande:
    Måhända inte, men du tvättar bort en hel del andra (bra) bakteriern när du nitiskt tvättar rumpan (för att få bort bakterier du inte hade mått särskilt dåligt av om du lämnade där).
    Jag tvättar mitt underliv efter varje toabesök och mitt underliv mår prima! Så gör man i det land jag har en förälder ifrån och ingen där har lika mycket udnerlivsproblem som i sverige. Sverige verkar ha fruktansvärt mycket underlivsproblem i jämförelse.... måste ju bero på NÅT
  • Ellaria

Och hör och häpna, jag har aldrig tvättat mig mellan benen efter ett toabesök, det har hänt att jag inte bytt trosor på två dagar (och inte duschat på lika länge) och jag har aldrig någonsin haft några underlivsproblem överhuvudtaget. Risken att det skulle drabba mig är lika stor som det skulle drabba dig.

Du är så himla rädd för bakterier men vägrar fatta att du blir mer sjuk och oftare sjuk om du inte blir utsatt för bakterier. Att vi är så jävla sjuka i Sverige beror mycket på vår enorma bacillskräck och att allting ska vara rent exakt hela tiden.

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)