Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Trynträ: Jo, det förstås. Men I like them! Fast använder dem iofs inte i vanliga fall.. Billigare med toapapper o vatten om inte annat
.........nu gällde det trosor, men hur ställer ni er till mäns kalsonger? ska dessa också behållas på i flera dagar? ...
Jag tycker att all sorts närkontakt med utsöndrande organ och delar på kroppen skall bytas varje dag. Trosor som kalsonger. Om jag svettas i en tröja, inte torkar jag mig bara med våtservetter, ne jag BYTER tröja...
.........nu gällde det trosor, men hur ställer ni er till mäns kalsonger? ska dessa också behållas på i flera dagar? ...
Wittra: Har lite svårt att uttala mig om det då jag inte vet hur det är att ha ett manligt könsorgan :-P Men varje dag känns väl bra där med kan jag tro, fast det beror väl på hur mkt kuken slemmar och hur väl killen torkar sig/tvättar sig efter att ha kissat. Eller, äh, varje dag för fan!
varje dag såklart!!!!!!