Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Aloevera våtservetter tar massa skumt hur bra som helst!!! Bläck tuch fingerkladd!!! Prova där hemma!!!
Jag har en burk våtservetter hemma. Den innehåller
Aqua, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Tetrasodium EDTA, Parfum, Disodiumcocamphodiacetate and Sodium Laureth Sulfate, PPG 12 PEG 50 Lanolin, 2-bromo 2-Nitropropane 1,3 Diol, Citric acid, Methylchloroisothiazolinone and Methylisothiazolinone
Rakt av kan jag säga att Sodium Laureth Sulfate är ett hudirriterande ämne som kan ge ögonskador hos barn (det tas upp genom huden). Övriga ämnen kan jag inte säga något om på rak arm, men det är inget jag skulle ta på mitt barns rumpa, eller min egen snippa.
Jag har köpt burken för att få bort olja från händerna när jag har mekat med cykeln. Dvs. för att ta hand om rejäl smuts.
Det går ju faktiskt att tvätta sina behåar ...
ICA Tvätt servetter med aloe innehåller; Agua, Glycerin, Glycereth-17, Cocoate, Sodium Laureth-11 Carboxylate och listan bara fortsatter.
Och jag byter trosor varje dag.
Jag tvättar mig varje dag också, med enbart vatten. Jag är medveten om att man inte ska använda tvål i underlivet.