• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Dreams Never Ends
    MamaInternational skrev 2011-08-08 12:30:49 följande:
    Oljan är för fukt... Jisses
    Jag tvättar mig extremt mycket i underlivet, mer än dom flesta (varje gång jag varit på toa) men ändå är mitt underliv inte torrt... snarare renasre och fräschare än dom flestas... och jag har en man som skattar sig nöjdast i världen.
  • Anonym (Minou)
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 12:27:20 följande:
    fyfan vad äckligt att ha matolja i fittan....

Jag behöver ingen tvål/olja alls för att bli ren i mitt underliv... men vissa verkar tydligen ha kraftiga lukter där nere
    Oljan är för känsliga underliv som blir uttorkade av vatten.
  • giftgrodan
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 12:33:50 följande:
    Jag tvättar mig extremt mycket i underlivet, mer än dom flesta (varje gång jag varit på toa) men ändå är mitt underliv inte torrt... snarare renasre och fräschare än dom flestas... och jag har en man som skattar sig nöjdast i världen.
    vad sjutton vet du om hur fräscha andras underliv är? :O
  • Anonym (12345)

Varför ska man inte ta duschatrålen å spola in och rengöra uppe i slidan? Alltså in i hålet så att det spolas rent menar jag? Skulle det vara farligt på nåt sätt? Trodde jag alla gjorde....? Hur får ni annars ut typ sperma å annat klägg?

• Dreams Never Ends
    giftgrodan skrev 2011-08-08 12:52:06 följande:
    vad sjutton vet du om hur fräscha andras underliv är? :O
    Är väl inte så svårt att lista ut när man hör hur ofta folk byter trosor/tvättar sig. Och när man hör män klaga över att minst ett par stycken av alla dom legat med har luktat rutten fisk i underlivet.
  • Anonym
    Anonym (12345) skrev 2011-08-08 12:58:16 följande:
    Varför ska man inte ta duschatrålen å spola in och rengöra uppe i slidan? Alltså in i hålet så att det spolas rent menar jag? Skulle det vara farligt på nåt sätt? Trodde jag alla gjorde....? Hur får ni annars ut typ sperma å annat klägg?

För att pH-balansen rubbas då.
  • Anonym (Minou)
    Anonym (12345) skrev 2011-08-08 12:58:16 följande:
    Det kan skada slemhinnorna, vilket i sin tur ökar risken för infektioner och liknande, så det är verkligen inte att rekommendera. Slidan är självrengörande och saker som ska ut kommer ut i sinom tid, sedan kan man skölja av det då. Jag låter alltså sperma, flytningar och mens komma ut av sig själv (fångar iofs upp mensen halvvägs i menskoppen).
  • MamaInternational

Rain min man har ett liv så han har inte tid att bo nere i mitt underliv. Men när han besöker härligheten så är han nöjd, så som alla andra män som har varit dit ner. Bara engång har det lukta illa där nere under en period, bakteriell vagitos när jag fick hormonspiral. Vilket hade inget med hygien att göra.

• Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 12:27:20 följande:
    fyfan vad äckligt att ha matolja i fittan....

Jag behöver ingen tvål/olja alls för att bli ren i mitt underliv... men vissa verkar tydligen ha kraftiga lukter där nere
    Det är ingen som har skrivit något om att ha matolja i underlivet. Jag pratar om att ta bort fläckar.

Jag använder vatten till mitt underliv. Men jag vill helst att du håller dig långt borta från mig. Du verkar så otroligt sexualiserad så jag tror du skulle försöka våldta mig.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)