Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
The Rain girl
Det är nog inte helt hälsosamt för snippan det där
Men dem allra flesta här vekar ju tycka att man byter underkläder minst en gång per dag. Inte bara Raingirl..
Tycker oxå att det är riktigt sunkigt om man inte gör det. Alla gör som dem vill men kg kommer aldrig förstå varför man väljer att inte göra det.
Varannan dag, ibland händer det att jag går i upp till 4-5 dagar med samma trosor bara för att jag jobbar 20 av dygnets 24 timmar. Jag är äcklig - jag vet. Men det är inget jag rår för att jag glömmer..
Men ni som inte byter trosor. Sover ni med dem eller sätter ni på er de gamla när ni vaknar. Visst har det hänt att jag gått hemma en dag m samma trosor därför att jag kanske är sjuk eller så men då har jag sovit i dem. (Inte för att det är fräschare) jag bara undrar
För ofta, borde ha dem på riktigt länge och sedan sälja dyrt
Jag tar nya varje morgon och duschar jag under dagen eller på kvällen så tar jag på mig nya. Kan hända någon enstaka gång att jag har ett par två dagar om jag sover med dom och sen glömmer byta på morgonen. Vanligtvis sover jag ju utan trosor och har jag då trosor ppå mig under natten händer det nog att jag på morgonen tror att jag redan tagit på mig nya och drar på mig kläder utanpå dom gamla... Lite för morgontrött ibland för att hjärnan ska hänga med :P