Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Jag byter varje dag men om jag duschar två gånger på en dag så byter jag alltid till rena efter det med...
The Rain girl
Ursäkta men jag tycker du är väldigt otrevlig. Jag håller med dig om att det är en självklarhet att byta trosor varje dag, vissa dagar kanske fler än så om det behövs. Likaså håller jag med dig om att tvätta rent men det får vara någon måtta! Att använda våtservetter är helt vansinnigt och du verkar haft en otrolig tur som klarar dig från allehanda problem. Själv var jag en nitisk tvättare m tvål och vatten under mina tonår+. Det resulterade i den första omgången svamp som senare följdes av flera och blev vestibulit. Min gynekolog, en av Sveriges absolut främsta! gav mig bl.a. rådet att inte tvätta lika ofta, tvätta m olja, i mitt fall valde jag den oljan jag hade hemma, det skyddar slemhinnorna. Efter många års kamp blev jag "frisk" och skulle aldrig riskera mitt återvunna (sex)liv med att bete mig som du gör eller lyssna till dina helt vansinniga råd!
Förbannade vare våtservetter! Håll dem borta från era barn för sjutton!
Tack det var allt
Har du levt ett helt liv utan att inse att alla människor inte fungerar likadant? Sluta bete dig som en idiot, jag har ett superfräscht underliv, jag har aldrig haft några problem överhuvudtaget och ingen kille eller tjej har någonsin klagat på mitt underliv. Någon måste ju iofs ha klagat på ditt för att du ska bli så desperat så du kör upp våtservetter där. Akta så inte ditt barn ser dig och blir skadad för livet...