• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 12:33:50 följande:
    Jag tvättar mig extremt mycket i underlivet, mer än dom flesta (varje gång jag varit på toa) men ändå är mitt underliv inte torrt... snarare renasre och fräschare än dom flestas... och jag har en man som skattar sig nöjdast i världen.
    Går du runt och sniffar folk i skrevet?
  • Anonym (Renlig)

Jag byter varje dag men om jag duschar två gånger på en dag så byter jag alltid till rena efter det med...

• Anonym
    Welma skrev 2011-08-08 14:04:21 följande:
    Det är ingen som har skrivit något om att ha matolja i underlivet. .
    Är det inte? Då är det på tiden!

Jag använder olivolja för att rengöra mina sköra slemhinnor. Fungerar bättre än något annat jag provat (och det är inte lite).
  • Welma
    Anonym skrev 2011-08-08 14:12:51 följande:
    Är det inte? Då är det på tiden!

Jag använder olivolja för att rengöra mina sköra slemhinnor. Fungerar bättre än något annat jag provat (och det är inte lite).
    Olivolja ja, matolja har ingen angenäm doft.
  • Glitter2

The Rain girl
    Ursäkta men jag tycker du är väldigt otrevlig. Jag håller med dig om att det är en självklarhet att byta trosor varje dag, vissa dagar kanske fler än så om det behövs. Likaså håller jag med dig om att tvätta rent men det får vara någon måtta! Att använda våtservetter är helt vansinnigt och du verkar haft en otrolig tur som klarar dig från allehanda problem. Själv var jag en nitisk tvättare m tvål och vatten under mina tonår+. Det resulterade i den första omgången svamp som senare följdes av flera och blev vestibulit. Min gynekolog, en av Sveriges absolut främsta! gav mig bl.a. rådet att inte tvätta lika ofta, tvätta m olja, i mitt fall valde jag den oljan jag hade hemma, det skyddar slemhinnorna. Efter många års kamp blev jag "frisk" och skulle aldrig riskera mitt återvunna (sex)liv med att bete mig som du gör eller lyssna till dina helt vansinniga råd!

Förbannade vare våtservetter! Håll dem borta från era barn för sjutton!

Tack det var allt

• Ellaria
    giftgrodan skrev 2011-08-08 12:52:06 följande:
    vad sjutton vet du om hur fräscha andras underliv är? :O
    Rain girl vet allt förstår du väl. Hon vet att man är äcklig när man inte tycker och tänker som henne, att barn blir skadade av att se sina föräldrar nakna och att man är pervers om man sover naken.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-08 18:17:03 följande:
    Rain girl vet allt förstår du väl. Hon vet att man är äcklig när man inte tycker och tänker som henne, att barn blir skadade av att se sina föräldrar nakna och att man är pervers om man sover naken.
    Nää för du har ju ett superfräscht underliv :) Du tvättar ju dig inte varje dag och väntar flera dagar med att byta trosor så du är säkert superfräsch gummsan :) Borde inte alla män vilja slicka en fitta som din?

OR NOT!!!!!!!
  • Ellaria

Har du levt ett helt liv utan att inse att alla människor inte fungerar likadant? Sluta bete dig som en idiot, jag har ett superfräscht underliv, jag har aldrig haft några problem överhuvudtaget och ingen kille eller tjej har någonsin klagat på mitt underliv. Någon måste ju iofs ha klagat på ditt för att du ska bli så desperat så du kör upp våtservetter där. Akta så inte ditt barn ser dig och blir skadad för livet...

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-08 19:36:03 följande:
    Har du levt ett helt liv utan att inse att alla människor inte fungerar likadant? Sluta bete dig som en idiot, jag har ett superfräscht underliv, jag har aldrig haft några problem överhuvudtaget och ingen kille eller tjej har någonsin klagat på mitt underliv. Någon måste ju iofs ha klagat på ditt för att du ska bli så desperat så du kör upp våtservetter där. Akta så inte ditt barn ser dig och blir skadad för livet...
    hahahahahahahha ojojoj detta är så fruktansvärt underhållande....

Nehe? Dom har inte klagat? Tror du att dom skulle säga bah "Fyfan vad ditt underliv stinker! Jag spryr" HAHA

Så jävla dåligt försvar "ingen har klagat hittills" Tror knappast du har fått beröm för din bra underlivshygien heller. Kräks
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:39:48 följande:
    hahahahahahahha ojojoj detta är så fruktansvärt underhållande....

Nehe? Dom har inte klagat? Tror du att dom skulle säga bah "Fyfan vad ditt underliv stinker! Jag spryr" HAHA

Så jävla dåligt försvar "ingen har klagat hittills" Tror knappast du har fått beröm för din bra underlivshygien heller. Kräks
    Eh, har du fått beröm för din underlivshygien? Hur fan kommer man in på det?
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)