• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Dreams Never Ends
    Welma skrev 2011-08-08 19:41:04 följande:
    Eh, har du fått beröm för din underlivshygien? Hur fan kommer man in på det?
    Så du byter också trosor varannan-vartrejde dag? Kanske inte så lätt att första då.....
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:42:20 följande:
    Så du byter också trosor varannan-vartrejde dag? Kanske inte så lätt att första då.....
    Nej, faktiskt inte. Jag byter varje dag, och tvättar mig med vatten varje dag.

Men hur kommer man in på det? Under tiden ni har oralsex? Avbryter han och ger dig komplimanger för din underlivshygien? Eller vid matbordet?
  • Dreams Never Ends
    Welma skrev 2011-08-08 19:43:33 följande:
    Nej, faktiskt inte. Jag byter varje dag, och tvättar mig med vatten varje dag.

Men hur kommer man in på det? Under tiden ni har oralsex? Avbryter han och ger dig komplimanger för din underlivshygien? Eller vid matbordet?
    Min man har iaf sagt det till mig.

Hursomhelst så kan ingen som inte byter trsor varje dag eller tvättar sig varje dag ha bra underlivshygien. Det ingår i daglig hygien och vett och etikett att göra det varje dag.

Förstår inte hur man kan vara så respektlös mot någon anna och slänga fram sitt smutsiga underliv till en sexpartner. Tror ingen skulle säga att det var svinäckligt att slicka ngns underliv även om det var det. Många skulle göra det ändå för sin partners skull och för att inte vara elak så avbryter man inte slickadet heller efter bara några sek även om det smakar fiskfabrik..... Finns inte många som har hjärta att göra det.
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:49:08 följande:

Hursomhelst så kan ingen som inte byter trsor varje dag eller tvättar sig varje dag ha bra underlivshygien. Det ingår i daglig hygien och vett och etikett att göra det varje dag.

Förstår inte hur man kan vara så respektlös mot någon anna och slänga fram sitt smutsiga underliv till en sexpartner. Tror ingen skulle säga att det var svinäckligt att slicka ngns underliv även om det var det. Många skulle göra det ändå för sin partners skull och för att inte vara elak så avbryter man inte slickadet heller efter bara några sek även om det smakar fiskfabrik..... Finns inte många som har hjärta att göra det.
    Måste man slicka? Är inte det lite för perverst?
  • Welma

Min man har fan aldrig nämnt något om mitt underliv. Vi har andra samtalsämnen:P Jag skulle nog tycka han är lite knäpp om han drog upp det helt plötsligt.

• Dreams Never Ends
    Welma skrev 2011-08-08 19:50:55 följande:
    Min man har fan aldrig nämnt något om mitt underliv. Vi har andra samtalsämnen:P Jag skulle nog tycka han är lite knäpp om han drog upp det helt plötsligt.
    Han kanske inte vågar :P
  • Ellaria
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:39:48 följande:
    hahahahahahahha ojojoj detta är så fruktansvärt underhållande....

Nehe? Dom har inte klagat? Tror du att dom skulle säga bah "Fyfan vad ditt underliv stinker! Jag spryr" HAHA

Så jävla dåligt försvar "ingen har klagat hittills" Tror knappast du har fått beröm för din bra underlivshygien heller. Kräks
    Ja, du är underhållande, det är det inte bara jag som tycker. Jo, jag har fått beröm för min underlivshygien, faktiskt. Kan inte du bara sluta försöka övertyga mig om att jag har fel OM MIN EGEN KROPP? Du har ALDRIG träffat mig, du kommer aldrig träffa mig (jag skulle nog ha svårt att inte skratta högt iofs) och du har ingen aning om hur min kropp fungerar. Sluta fjanta dig.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Ellaria
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:49:08 följande:

Förstår inte hur du kan vara så respektlös och inte acceptera att alla människor inte fungerar som du. Tur är det, annars hade ingen någonsin kunnat vara naken, alla blir ju så skadade av det.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Paradigm

Byter varje dag och fler de dagar jag tränar. Känns så en aning ofräscht att inte byta varje dag. Syftar på flytningar som vi kvinnor har.

• Tom Araya

Byter varje gång jag duschar vilket i regel blir varje dag, ibland mer, ibland mindre.
    Äckligt? Javisst, men prova att göra lumpen eller gå på flerdagars rockfestival dör du sover i tält och hygienirättningarna är begränsade till "baja-major" och en kran med kallt vatten.
    Ingen behöver lida för eventuell brist på hygien innanför brallorna vid dessa tillfällen.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)