• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-08 20:07:25 följande:
    Förstår inte hur du kan vara så respektlös och inte acceptera att alla människor inte fungerar som du. Tur är det, annars hade ingen någonsin kunnat vara naken, alla blir ju så skadade av det.
    Varför skulle man bli skadad av att vara naken? HAHA vafan snackar du om? men vettiga människor tycker att nakenhet är privat och har respekt för nakenheten. Sluta dryga med mig snälla.
  • Dreams Never Ends
    Tom Araya skrev 2011-08-08 20:10:56 följande:
    Byter varje gång jag duschar vilket i regel blir varje dag, ibland mer, ibland mindre.
    Äckligt? Javisst, men prova att göra lumpen eller gå på flerdagars rockfestival dör du sover i tält och hygienirättningarna är begränsade till "baja-major" och en kran med kallt vatten.
    Ingen behöver lida för eventuell brist på hygien innanför brallorna vid dessa tillfällen.
    Skulle du kunna slicka en tjej som varken tvättat underlivet eller bytt trosor på flera dagar? Kräks
  • Paradigm
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:14:39 följande:
    Skulle du kunna slicka en tjej som varken tvättat underlivet eller bytt trosor på flera dagar? Kräks
    Jag är villig att hålla med dig.

Att bära samma trosor med intorkad flytning från tredagars tid är ofräscht.
  • Dreams Never Ends
    Fattig student skrev 2011-08-08 20:18:09 följande:
    Jag är villig att hålla med dig.

Att bära samma trosor med intorkad flytning från tredagars tid är ofräscht.
    Inte enligt vissa i den här tråden.... haha :P

Dock är jag lycklig att jag är ed hygienmedveten än så.
  • Dreams Never Ends
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:19:49 följande:
    Inte enligt vissa i den här tråden.... haha :P

Dock är jag lycklig att jag är ed hygienmedveten än så.
    mer*
  • Tom Araya
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:14:39 följande:
    Nej, men ibland får man acceptera att alla inte kan vara helt rena och fräscha jämnt.
    Det är upp till var och en om man upplever det som ett problem, jag gör det inte.
  • Dreams Never Ends
    Tom Araya skrev 2011-08-08 20:22:27 följande:
    Nej, men ibland får man acceptera att alla inte kan vara helt rena och fräscha jämnt.
    Det är upp till var och en om man upplever det som ett problem, jag gör det inte.
    Hahah..... vissa verkar ha grova problem att sköta hygienen trots att man har tillgång till det...
  • 2009

Alltså, om man luktar rutten fisk i underlivet så är det nog nåt värre på gång än att man inte har tvättat sig på några dagar... :/ Ni som byter trosor och tvättar underlivet flera gånger om dagen borde gå och kolla upp er på gyn om ni luktar illa efter bara en dag om ni inte tvättar er, det gör inte jag iaf, och jag byter underkläder och tvättar underlivet i samband med dusch, vilket blir varannan/var tredje dag beroende på hur mycket jag svettas. Har aldrig haft UVI, svamp eller något annat problem med mitt underliv.

• Lindis1974

Man behöver inte byta och duscha flera gånger om dagen. Men varje dag är det väl inga problem med att byta trosor och tvätta sitt underliv?
    Jag kan inte riktigt förstå varför man inte vill göra det. Finns ju ganska många människor som som luktar illa från underlivet utan att det själva märker det. Så det kanske är något att tänka på om du väljer att inte byta trosor varje dag.
    Jag under åter igen varför man inte gör det ? Är det jobbigt att duscha och byta varje dag ?

• Anonym (Minou)
    Lindis1974 skrev 2011-08-08 20:33:55 följande:
    Man behöver inte byta och duscha flera gånger om dagen. Men varje dag är det väl inga problem med att byta trosor och tvätta sitt underliv?
    Jag kan inte riktigt förstå varför man inte vill göra det. Finns ju ganska många människor som som luktar illa från underlivet utan att det själva märker det. Så det kanske är något att tänka på om du väljer att inte byta trosor varje dag.
    Jag under åter igen varför man inte gör det ? Är det jobbigt att duscha och byta varje dag ?
    Jag förstår inte varför man ska göra något som inte behövs.

DIN snippa behöver kanske tvättas dagligen, DINA trosor kanske blir smutsiga på en dag. Men sluta tro att det gäller för ALLA kvinnor.

Ja, det är jobbigt (framförallt onödigt) att duscha varje dag. Framförallt om jag måste duscha bara för att tvätta underlivet... Det går så bra att tvätta underlivet utan att duscha.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)