• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Lindis1974

Men jag tycker det är äckligt ju ... Sorry men jag gör verkligen det.

• Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-08 20:54:52 följande:
    Har vi begärt att du ska tycka att det är renligt? Det enda jag sett folk be andra om är att inte kalla någon äcklig för att någon gör annorlunda än de själva
    Men man är ju äcklig då? Det är ju sanning...
  • Trynträ
    2009 skrev 2011-08-08 20:27:59 följande:
    Alltså, om man luktar rutten fisk i underlivet så är det nog nåt värre på gång än att man inte har tvättat sig på några dagar... :/ Ni som byter trosor och tvättar underlivet flera gånger om dagen borde gå och kolla upp er på gyn om ni luktar illa efter bara en dag om ni inte tvättar er, det gör inte jag iaf, och jag byter underkläder och tvättar underlivet i samband med dusch, vilket blir varannan/var tredje dag beroende på hur mycket jag svettas. Har aldrig haft UVI, svamp eller något annat problem med mitt underliv.
    Men alltså man blir väl svettig och har urinrester kvar ändå? Eller blir du aldrig svettig? Eller är du en sån som har ben som har en dm mellanrum för isåfall kan jag förstå om man svettas mindre.
  • Anonym (Minou)
    Lindis1974 skrev 2011-08-08 20:55:50 följande:
    Men jag tycker det är äckligt ju ... Sorry men jag gör verkligen det.
    Det har du all rätt att tycka. Men är du med på skillnaden att tycka att något är äckligt, och att faktiskt kalla andra människor för äckliga?
  • Anonym (Minou)
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:56:23 följande:
    Men man är ju äcklig då? Det är ju sanning...
    Tycker DU ja.
  • Dreams Never Ends

Och som sagt... även om smutsen inte syns så finns den där. E-koliebakterier tex som inte är allt för fräscht att gå runt med i flera dagar.... dessutom så pruttar man väl? eller ni kanske är så rena att ni varken bajsar eller pruttar? HAHA

• Miss Kiddo
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:59:33 följande:
    Och som sagt... även om smutsen inte syns så finns den där. E-koliebakterier tex som inte är allt för fräscht att gå runt med i flera dagar.... dessutom så pruttar man väl? eller ni kanske är så rena att ni varken bajsar eller pruttar? HAHA
    Du fiser väl enhörningar och bajsar moln?
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-08 20:58:19 följande:
    Tycker DU ja.
    Jaa så acceptera min åsikt och låt mig tycka att du är äcklig så länge du inte byter trosor varje dag eller tvättar underlivet. För jag är inte dne ända som tycker så om dig ska du veta. Hoppas du förvarnar dina snubbar om detta så dom slipper lida...
  • Lindis1974

Äckliga är ett starkt ord och jag vill nog inte riktigt använda det just i det här fallet. Men jag tycket att man är väldigt ofräsch och ohygieniskt om man inte byter och tvättar sitt underliv dagligen. Det står jag för.

• Dreams Never Ends
    Lindis1974 skrev 2011-08-08 21:01:20 följande:
    Äckliga är ett starkt ord och jag vill nog inte riktigt använda det just i det här fallet. Men jag tycket att man är väldigt ofräsch och ohygieniskt om man inte byter och tvättar sitt underliv dagligen. Det står jag för.
    Så är det!
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)