• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (ren ändå)
    Trynträ skrev 2011-08-18 21:03:26 följande:
    Men då förstår jag ju dina åsikter lite bättre.
    Så bra då! Tungan ute
  • Anonym (k)

jag byter varje dag och i bland flera gånger per dag för att jag vill det själv. Inte för att jag har flytningar eller nått. vill känna mig fräsch o ren. Duschar varje dag om ja inte kommer hem jätte sent på kvällen så ja inte orkar kan hända i bland. Men då byter ja i alla fall trosor fast att dom inte är "smutsiga" dom är ju använda=)

• Dreams Never Ends
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-08-18 12:12:42 följande:
    Nä, jag tvättar händerna 1 gång i veckan ;) Flört  
    Visst skojade du med oss nu??
  • Anonym (ren ändå)
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-30 22:26:46 följande:
    Visst skojade du med oss nu??
    När vissa skriver dumt och larvigt skriver jag dumt och larvigt tillbaka......Demon
  • lille Birger

Man har ju inte samma trosor hemma som på jobbet.

• sirisdotter

30 grader uppger Skona att man kan tvätta i,   när man använder deras nya tvättmedel!    Någon som provat?

• Trynträ
    lille Birger skrev 2011-09-17 17:24:33 följande:
    Man har ju inte samma trosor hemma som på jobbet.
    Beror väl på vad man jobbar med.
  • Anonym
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-18 09:51:19 följande:
    Har lärt mig i tråden att de som råkar ha en mage som släpper gaser därigenom sprider e-kolibakterier.   Ni som har detta problem -  byter ni lakan  varje dag?   
    Men alla fiser varje dag, även du anonym pensionär. Så då sprider du e-kolibakterier också. Byter du lakan varje dag? Jag byter lakan var 14:e dag, vilket känns helt ok. Trosor dock betydligt oftare.
  • Anonym (pensionär)
    Anonym skrev 2011-09-17 20:18:47 följande:
    Men alla fiser varje dag, även du anonym pensionär. Så då sprider du e-kolibakterier också. Byter du lakan varje dag? Jag byter lakan var 14:e dag, vilket känns helt ok. Trosor dock betydligt oftare.
    OM  jag släpper mig -  det är ju därför jag frågar!
  • Anonym
    Anonym (pensionär) skrev 2011-09-17 22:46:23 följande:
    OM  jag släpper mig -  det är ju därför jag frågar!

Alla släpper sig, varje dag! Det läcker även ut lite gas när man sover, men i små mängder så att det inte märks så mycket. Därför det kan lukta lite "fisigt" i ett sovrum, om man går in i ett ovädrat...
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)