• Poppee

Aprilbebis 2012

Hej på er jag hoppar in här Jag ska få min första nu i april mitt Bf är den 19/4

• Poppee

Snart april men de känns ändå så långt bort ^^
    nästa vecka så ska jag på glukosbelastning, ser inte fram emot ett glas med sockerbomb :P haha

87 dagar till bf <3

• Poppee
    lima76 skrev 2012-01-23 13:06:53 följande:
    jag har också min glukosbelastning nästa vecka.. tycker det jobbigaste är att man inte får äta eller dricka något innan, blir lätt illamående fortfarande om jag inte äter..

Tycker jag har ganska många sammandragningar på sistone.. Fler som har det?
    Jag har också fått väldigt mycket sammandragningar den sista tiden.. antar att de e normalt :S

....
    Jag har köpt en kombivagn och verkligen älskar den ..
    vi har bara några få köp kvar ..
    Bilbarnstol blir nästa köp =D
  • Poppee

Jag tycker de blir svårt med tanke på hur vädert klyddar.. alltså kläder*
    Maj månad e lite kylig och förra året va de väl snö in i början på april.. men men

• Poppee
    lima76 skrev 2012-01-23 15:37:53 följande:
    ja, hoppas det.. mina gör inte direkt ont men kan få mig att nästan tappa andan lite.. sak iaf höra vad bm säger nästa vecka.. hoppas också hon börjar mäta sf-mått då, känns som om inget riktigt börjat än med mina undersökningar...

Ang vagn så strö-tittar jag på blocket emellanåt, hittade en kombivagn jag tyckte var jättefin (vet inte vilket märke) men säljaren hörde aldrig av sig så jag gissar att budet jag la var lite lågt... Det  viktigaste för mig är nog att den är rejäl, vi bor lite utanför stan så promenader blir ofta på grusvägar. Sen är det en bonus om den är enkel att fälla och få in i bilen så jag kan ta mig in till stan utan assistans ;) Mer än 2000 kronor hade jag inte tänkt att lägga på vagn denna gång..
    Vi har spjälsäng och skötbord ordnat men jag funderar på en vagga att hänga i taket på nedervåningen också, de är ju så fina.. men i så fall blir det nog á la blocket det också..

Ser att ni är många som bytt nick, jag har inte orkat ta tag i det där, är det ngt jag borde? mitt lösenord är samma som jag fick tilldelat för länge sen så det finns inget som kan linkas till ngt annat, vad jag kan komma på iaf... Hur tänkte ni andra?
    Ja jag tänkte också ta upp de nästa vecka .. först tyckte ja de var obehagligt med sammandragningarna ,precis de gör inte ont men de känns när man får dem
  • Poppee
    Jaja88 skrev 2012-01-27 10:35:46 följande:
    Jag skulle också vilja gå på ett andra rul! Det får man inte här tyvärr. Är det inte både konstigt och tråkigt att det finns så mycket olika regler i olika län? Borde vara samma vård i hela landet ju! Vi har iaf beställt vagga och syskonvagn nu, roligt :)
    JO ja har retat mig på de också att vissa får ta reda på kön och vissa inte osv.. men tack och lov så får vi här jag bor ta reda på kön om vi vill men de e inte alla som får 2 RUL
  • Poppee

nu har bebisen vänt sig ..huvudet ligger nedåt ^^ och är i 28+4 idag
    de känns med tanke på sparkarna på höger revben haha ajjjajjj

• Poppee
    TusenTankar skrev 2012-01-30 13:35:55 följande:
    Samma här... för några veckor sen satt man och sa "åhhh... nu kände jag en liten spark"... och nu är det mer i stil med: "hööö... jävlar vilken spark" och så sitter man spänd och väntar på nästa karatekick i revbenen. haha. Ja bebis har verkligen fått kraft i sparkarna! hihi.
    Hahaa precis.. de e inte direkt de'' mysiga'' med sparkarna på revbenet ..

måste bara berätta att igår när sambon och ja krypit ner för att sova så låg ja på hans bröstkorg och vi snackade lite ,sedan var de dags att ta den vanliga kvällskissen haha.. när ja kommer tillbaka så har sambon tänt upp sovrummet och står och stirrar på lakanet med typ en tröja i handen .. ja ser en STOR våt fläck och frågar vad han har gjort och då säger han att de var minsann och dar mina bröst som hade orakat de där och började skratta..
    han hade råkat rulla i de och kännt ngt blött..
    Läcker ni också råmjölk? jag menar ja vet att jag läcker då och då men de var liksom inte den lilla ''pölen'' o_0
  • Poppee

Haha fyy fasiken om de där med vikt o_0
    ja har gått upp ca 15-16 kilo redan och är i v 28+5 höhö..
    men på något höger så ser de inte ut som att ja gått upp så mycket, de har satt sig fint =) peppar peppar haha

Svar på tråden Aprilbebis 2012