• Poppee

Aprilbebis 2012

Hej hej nu är jag hemma igen och äter lite hallonglass Skrattande
    allt såg fint ut men de blir massor av vila nu fram över och tappen var inte påverkar av mina sd och förvärkar ! Tack och lov.. så soffan och sängen blir mina nya vän nu !!
    Hoppas allt är fint med er iaf =)

• Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-07 06:25:22 följande:
    På va skönt poppee. Jätte bra att inte tappen var påverkad ju.

Idag ska vi på TUL, och imorgon är det ny kontroll av tappen.
    Har en magkänslan om att jag lär bli inlagd imorgon...
    Men vi får se, allt för bebis skull.
    Håller tummarna att bebisen håller sig inne ett tag till !!

ja man får väll ta och packa väskan snart ,de e ju snart april (om plutten håller sig inne tills dess)
  • Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-07 10:46:20 följande:
    TUL idag gick bra han uppskattades väga 2290g idag vilket är +17%
    Och helt normalt. Går jag tiden ut (vilket dom inte tror jag gör) så kommer han väga ca 4000g
    Skönt att han inte var större då storebror vägde 4445g med sina 56cm.

Imorgon är det läkarbesök på förlossningen igen och jag känner på mig att jag blir inlagd nu eftersom förvärkarna inte vill ge med sig.
    Va bra att de gick fint :D
    vi får hoppas på att du får stanna hemma och vila ist än att bli inlagd
  • Poppee

Thelma08-Tusan också, hoppas han stannar inne lite till iaf.. håller tummar och tår!

• Poppee

Sitter och dricker första koppen av hallonblads te.. det är jäkligt gott MUMS Skrattande

• Poppee

Var hos bm idag och allt såg fint ut, bebisen har sjunkit ner i bäckenet nu men inte fixerad än (ruckbar var bebben) så vi får se nästa gång, 34+6 idag<3

• Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-15 11:48:44 följande:
    Emeliee jag har också det där jobbiga trycket neråt. Här ligger bebis med långt ner i bäckenet och kniper man ihop benen känns det som huvudet hänger där.

Jag har börjat känna mig bajsignödig heltiden nu de 2 sista dagarna också...

Alla tror att denna med kommer innan, till och med läkaren sa att vi skulle packa
    Bb väskan.
    Men jag tror inte han kommer mycket tidigare möjligt vis 1-2 veckor innan bf inte tidigare.

Dom har ju stoppat värkarna ett par gånger på mig ni så efter 35+0 lovar jag att jag känner inte en enda liten sd ens.
    Jag har också känt att göra behov 2 väldigt mycket de 4 senaste dagarna men känner ni liksom att även om de känns att ni vill gå på toa så kommer de inte ngt?
    De trycket har ja också känt många gånger samt att de sticker till i livmodertappen..

gick in i v. 35+0 idag <3 de är 35 dagar kvar till bf{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Aprilbebis 2012