• Poppee

Aprilbebis 2012

Miss Giggle skrev 2012-04-16 08:20:05 följande:
    Vaknade imorse med blod på lakanet. Vågar man hoppas på att det snart drar igång?

Låter som det iaf, håller tummarna
  • Poppee

Min slempropp gick ju förra fredagen och sen så trodde jag att nu borde de vara på g men sen kom de mer nu i torsdags och nu har den gått lite varje dag sedan i lördags :S ,,,Undrar hur länge ja ska gå och tro att de kommer hända något.. samt hur mycket finns de av den liksom? känns som ja har en hel fabrik förtusan haha!!

• Poppee
    Miss Giggle skrev 2012-04-16 15:04:32 följande:
    Poppee: jag har hört att det kan ta upp till 1v innan det drar igång efter att proppen släppt.  Här händer inget... Hade ett par värkar i fm, men har sovit lite på dagen och städat. Det känns ju lite olustigt att man får rosa när man kissar, men jag har ju talat med FL och om jag oroar mig är det bara att åka in.  Enl BM jag talade med är det sk teckenblödning, så det är normalt, iaf i mindre mängder.  Blir det som mens ska man åka in.  Hur som haver- jag vill att det drar igång nu. Är redo. Stora tjejens väska packad, hemmet städat och allt tvättat, (ska ju vara fint att komma hem till Hahah) och min väska är nästan klarpackad, det är bara det sista som saknas.  Hoppas Poppee att vårt drar igång typ NU!!!! karisma: grattis till lilla pojken! Misstuva: Välkommen! 
    ~Hannah 081221~ och ~Minibus BF 120424~

Ja jo jag har också hört att den kan gå redan 2 veckor innan men nu har de gått lite varje dag så håller tummarna att de kommer någon värk eller vatten snart haha.... De låter som du fått en teckenblödning... Hoppas vi får våra små snart haha!
  • Poppee
    Miss Giggle skrev 2012-04-17 17:22:45 följande:
    Nu tänker jag sätta mig ner och tjuta. Har haft värkar till och från i 3 dagar men inget händer. Teckenblödning och propp gick igår, Värkar hela natten och idag, knappt något alls. Jag orkar inte mer!!!!!!

Vad väntar du på? Åk in!... Själv väntar man på något tecken eller så..
  • Poppee

Då är antagligen miss giggle nästa som får bebis! Håller tummarna.. själv väntar jag bara på min skatt! Ut NU.. blir så avis på alla som redan fått deras små troll haha!

• Poppee

Tvätta och promenad sen jupp jupp.. Tror inte bebis kommer idag på bf

• Poppee
    grästuva skrev 2012-04-21 10:27:15 följande:
    Finns det någon nu är dom här tråd?

Nä jag tror inte det finns en fortsättnings tråd efter man har fött, tror folk håller sig i dessa gamla trådarna ... Själv väntar man som tusan! Bf+2
  • Poppee

Jag e på bf +2 så min får mer än gärna komma nu samt så orkar jag inte med denna mensvärk*

• Poppee

Man har ju äl en gång innan mensen börjar.. jag har också tänkt på p-medel. Någon som har erfarenhet av p-spruta?

Svar på tråden Aprilbebis 2012