• Poppee

Aprilbebis 2012

Rör jag mig för mycket får jag hemskt mycket Sd samt så har jag en hemsk foglossning så ingen träning för mig :(

• Poppee

Lima76 vad bra att allt såg bra ut och att moderkakan har flyttat sig

• Poppee

Jaa då blir de Ullared på lördag, tältstol får de bli haha .. MASSA bebissaker ska köpas Skrattande efter de så ska de boas klart innan tisdag .. så kan man slappna av in i de sista =)
    50 dagar kvar till BF idag{#emotions_dlg.flower}
    min har legat nedåt med huvudet sendan v 28

• Poppee

Ja jag har haft mensliknande smärtor i typ 3 dagar, de gör jäkligt ont =( för varje dag så ökar smärtkänslan lite också

• Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-05 07:36:55 följande:
    Poppee hur har din smärta blivit? Har det gett med sig nånting? Mitt är kvar och gör nästan mer och mer ont. Får nog ringa bm idag eftersom jag legat inne för prematura värkar för ett par v sedan.

imorse när jag gick upp så fick jag en som satt i ett tag och gjorde hemskt ont men de har inte kommit tillbaka än.. tydligen är de kraftiga förvärkar.. har börjat få ett starkt tryck nedåt nu också ,har du det med?
  • Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-05 09:29:42 följande:
    Ja det trycker neråt på mig med. Du ska nog ringa fl eller din bm för och höra dig för i alla fall. Hon blev som sagt nästan arg för att jag inte åkt in i helgen. Hade inte du också haft problem med mycket sd också??

Jo jag har haft mycket sd men nu på senaste har de börjat kännas lite kraftigare.. ja jag får ringa in om de blir värre så inte tappen blir påvärkad.. men hur har de varit för dig när du åkt in?
  • Poppee

De är liksom inte täta, jag kommer ju söka mig till fl om de kommer tätare.. jag har inte känt mer just nu

• Poppee

Oj ja jag får ringa in nästa gång jag får dem smärtorna, idag har jag haft de ungefär 4 gånger så tog inte de på allvar direkt men trycket nedåt är lite kombinerat med smärtorna... Lite tidigt att komma än då jag är i v 33+4 idag...

Svar på tråden Aprilbebis 2012