• Poppee

Aprilbebis 2012

Floff skrev 2012-04-04 12:42:38 följande:
    Poppee: Ja det kan vara en indikation på att det är på gång, så fick jag med storebror - blev totalkonstig i magen och sprang på toa flera gånger på en kväll. Sen tror jag det startade en eller två dagar senare

Oj då får man ju hoppas på de! Håll tummarna haha
  • Poppee
    Floff skrev 2012-04-04 13:06:39 följande:
    Här min lilla påskkyckling, med plåster på handen efter provtagning 

(klickbar bild)
    Sötnos Skrattande
  • Poppee
    lima76 skrev 2012-04-04 17:54:23 följande:
    Klart du får vara heders-skåning! :) skönt att ditt tul såg bra ut. Om det blir så att det sätter igång blir det väl snitt ändå när du kommer in? fast klart skönare med ett planerat!
    Poppee skrev 2012-04-04 10:09:24 följande:
    Min mage har total vänt ursäkta mig men har varit ganska hård i magen hela graviditeten men vaknar av stor kramp i magen och sprang till toan hade sjuk diarré.. ? Jag e frisk och så ngn som känner igen sig? Har hört att de kan vara en förberedelse? =S
    Jag har också lite annorlunda mage sen ett par dagar.. tror det är en förberedelse.. sen kan det nog vara annorlunda hur lång tid det tar innan det startar. tror jag har ngn vecka kvar i vilket fall..  när är det du har bf? Floff: så söööt!!Åh vad spännande! hoppas du får en dröm-förlossning!

Har bf den 19april
  • Poppee

Igår började lite av min slemmis att släppa! Låt detta vara ett tecken på att jag e riktigt nära (a)

• Poppee
    Lepanden skrev 2012-04-10 08:22:59 följande:
    Mitt vatten gick precis :D in för kontroll kl 10 :)

Va kul, vi håller tummarna
  • Poppee

Idag är de 9 dagar kvar till bf och de ända jag har är förvärkar som jag har haft länge.. tror de blir övertid för mig

• Poppee

Själv går man och väntar spänt på när de "plötsligt" händer! Bf på torsdag som sagt, hoppas plutt kommer tidigare

Svar på tråden Aprilbebis 2012