• Poppee

Aprilbebis 2012

Gud vad jag har sammandragning, de blir mer och mer för varje vecka

• Poppee
    Thelma08 skrev 2012-02-13 07:38:58 följande:
    Här är en till med mycket sd vissa gör riktigt ont och känns som värkar. Är det första barnet för dig poppee? Detta är mitt andra.

Ja vissa gör faktist ont.. detta är mitt första.. Va kul hur gammal e ditt andra barn?
  • Poppee
    Thelma08 skrev 2012-02-13 08:17:34 följande:
    Med första hade jag också en del sd men inga som kändes så här mycket och kommer om nätter eller när man ligger på soffan... Vår son är 3 år nu och längtar ihjäl sig han tycker lillebror ska komma nu Jag va inne på fl förra veckan och hade då regelbundna sd så jag ska ringa min bm i veckan och få det kollat så inte tappen påverkas.

Va kul =) jag har 2 bonustöser som också längtar efter bebisen (kön valde vi att få som en suprise) När har du bf? Jag har redan fått lite förvärkar.. var inne på fl för 2 veckor sedan men allt såg bra ut
  • Poppee
    grästuva skrev 2012-02-13 08:25:46 följande:
    Jag är beräknad till 20/4, blir nog några dagar innan då det troligtvis blir igångsättning. Ska försöka orka till så nära Bf som möjligt

Varför blir det igång sättning? E de ditt första barn?
  • Poppee
    Thelma08 skrev 2012-02-13 10:22:07 följande:
    Poppee Jag har bf 2/5 efter rul men när jag va på fl på kontroll häromdagen så visade sig att bebis var i v 30+4 istället för 28+0 Så hon sa att 16-19/4 va en mer lagom Bf tid

Oj vilket hopp haha.. okej lagom datum då ^^ Ska på Rul 2 nästa vecka och se hur allt ser ut.. de får gärna flytta fram mig med :P
  • Poppee

Jag åkte in för 2 veckor sedan pga förvärkar.. de ville kolla min tapp.. då skulle jag precis gå in i vecka 30

• Poppee

Jag hade sf måttet 30 i vecka 29 eller ja vecka 30 säger man.. e de stort då? Vad hade ni?

• Poppee

Jag har börjat få väldigt mycket tryck nedåt. ngn mer som har de?

Svar på tråden Aprilbebis 2012