• Poppee

Aprilbebis 2012

Karisma skrev 2012-04-02 13:01:14 följande:
    Kollade mitt midjemått för nga dagar sedan, ligger på 124cm. :P De ni är inte att leka med. ;) ligger på +21kg och har stått stilla sista tiden så hoppas det inte ökar nå mer. :) /K

Precis som mig haha! Snart gått upp 25kg och har också 124cm runt mig haha
  • Poppee
    Längtan efter 3 skrev 2012-04-02 15:51:10 följande:
    Omorfia: Berätta mer... hur går d till? Blir man hemskickad igen???? Blir man inte igångsatt i samband me d? Jag ska in imorron å lämnar fanimej inte sjukhuset utan mina bebisar!!!!!

Håller med är inte min ute efter söndag så slår jag läger inne på fl... Nu e jag less på min ischias och foglossning! Jag känner inte mig som en människa längre
  • Poppee
    Karisma skrev 2012-04-02 15:55:13 följande:
    Haha men så skönt att höra. Vågar nog inte mäta magen igen OM den hunnit öka ngt. :P  Tror helt ärligt jag kmr öka iaf 2kg till, jag  har godis och kakförbud från 16april så det gäller att smaska på nu. ;) /K

Ja jag har sagt att så fort bebisen är ute så är det no more sugar!
  • Poppee
    Längtan efter 3 skrev 2012-04-02 16:04:21 följande:
    Poppee: Vilken vecka är du i? Jag är i 38 med tvillingar å trodde absolut inte att jag skulle sitta här hemma i april utan bebisar... Trodde ju lätt att dom skulle komma redan i Mars!! Men nu e jag nervös för va som ska hända imorron!!

Haha ja jag har bara en plutt i min mage!... Är i vecka 37+4 och är mer än redo för att träffa bebisen!
  • Poppee

Packat allt men inget ätbart eller så, då jag inte vet när de kommer ske haha..

• Poppee

Men har för mig att bb delar man rum och patienthotell är ensamrum..

• Poppee

Ja absolut ska jag föda i lund, ja och alla mina syskon e födda där med, kul om man hamnar i samma sal som man föddes i haha.. ja just de nu när jag tänker efter fick jag också en sån lapp om bb.. många skåningar här?

• Poppee

Ja min sambo tyckte först att vi skulle till Ystad men då jag bör vid eslöv så blir lund närmre och så...

• Poppee

Min mage har total vänt ursäkta mig men har varit ganska hård i magen hela graviditeten men vaknar av stor kramp i magen och sprang till toan hade sjuk diarré.. ? Jag e frisk och så ngn som känner igen sig? Har hört att de kan vara en förberedelse? =S

Svar på tråden Aprilbebis 2012