• Poppee

Aprilbebis 2012

Hur e de med er och era magar?
    bara en liten fråga till er, har någons slempropp gått än?

• Poppee

Nej tyvärr har den inte de, men bebisen har iaf sjunkit ner i bäckenet (ruckbar) så de e ju ett plus i kanten..

• Poppee

En slempropp kan gå i omgångar också, jag väntar och ser om den har gått varje toabesök haha man blir galen och otålig med tiden

• Poppee

Gud vilken kväll jag hade igår! Skulle egentligen på middag/spelkväll hos min bror och hans fru. Men när jag kom dit fick jag mig en STOR chock! De var en massa folk där som var där för min skull, de hade ordnat en BABYSHOWER! De var helt underbart och mysigt! Fick en massa fina saker och ett minne för livet! Love it!

• Poppee

30dagar kvar idag till Bf :) Har också haft en dålig natt så fick lägga mig på soffan pga den var så hemsk.. hoppas man får bättre i natt

• Poppee

Man känner verkligen nu hur kroppen förbereder sig för den stora dagen

• Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-20 12:29:30 följande:
    Usch ja. Nej vi ska inte klaga där finns dom Som har det värre. Våra bebisar mår bra i alla fall. Den här mannen vill ut lite tidigare bara. Har haft rätt så regelbundna (3-15 min) värkar nu sen i går vid 14. Så i eftermiddag får jag väl allt ringa fl. Som jag säkert skulle gjort redan igår kväll. Nu har jag haft så många så jag är helt slut i ryggen.

Vänta inte, ring nu för guds skull
  • Poppee
    Thelma08 skrev 2012-03-20 20:12:09 följande:
    Nu är vi på väg hem igen nu stoppar dom inte det om han vill komma ut (33+6) Men inget hade hänt på tappen, så hem och avvakta och se om det händer nått. Eller är det bara pinvärkar...

Oj då se där hoppas han håller sig inne lite till iaf :)
  • Poppee

5000 inlägg haha! Idag gick jag in i vecka 36+0 och nätterna blir bara värre, ingen sömn alls typ, behöver ju den nu innan bebisen kommer

• Poppee
    juskus skrev 2012-03-22 12:59:14 följande:
    Meghan 26-jag har också mycket mensvärk, det kanske är förvärkar, vet inte skillnaden egentligen... Poppee-ja visst behöver vi all sömn vi kan få, det är inte logiskt nånstans, jag tycker sömnlösheten är vidrig:( glöm inte att vi är grymma tjejer:)

Precis ! Vi e grymma... Vi behöver verkligen sömnen nu, för sedan har vi våra mirakel som behöver oss och energi till förlossningen är ett stort plus med
Svar på tråden Aprilbebis 2012