• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Ljushuvudet
    Maximumtaste skrev 2011-08-11 16:53:18 följande:
    Phuuu, nyss kommit in från skogen.. Har plockat lite trattisar.. Blev sjukt slut fort av att gå i skogen.. Orkar typ ingenting:p.. Tur jag har semester fram till 22a :)..
    Mår illa mest hela tiden nu, med sonen vad jag också väldigt illamående hela tiden men det släppte vid v14..
    Åh, vad gott vad ska du göra med svampen då? dreglar vid tanken på en macka med svampstuvning!
  • Ljushuvudet

När ska man ringa BM egentligen?

• Angiiee
    Ljushuvudet skrev 2011-08-11 23:04:04 följande:
    När ska man ringa BM egentligen?
    v.6 är de väl ?
  • Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-08-12 06:46:38 följande:
    v.6 är de väl ?
    Så länge man vet att man inte har någon sjukdom, medicinerar eller annat som exempelvis haft en propp för då ska man ringa genast och tala om vilken typ av komplikation man har eller har haft.  
  • Angiiee
    Tokstolla skrev 2011-08-12 06:55:04 följande:
    Så länge man vet att man inte har någon sjukdom, medicinerar eller annat som exempelvis haft en propp för då ska man ringa genast och tala om vilken typ av komplikation man har eller har haft.  
    okok :) då har jag ingen aning :P
  • Angiiee

Där har ni stickerna iaf, sista är från idag(omärkt), får starkare på eftermiddagarna. Plussade väldigt tidigt eller är de spöksträck på alla ?
  • Tokstolla
    Angiiee skrev 2011-08-12 07:00:00 följande:

Där har ni stickerna iaf, sista är från idag(omärkt), får starkare på eftermiddagarna. Plussade väldigt tidigt eller är de spöksträck på alla ?
    -9 har jag svårt att se men alla de andra är positiva =)
  • Tokstolla

Tjejer kan ni hjälpa mig med en sak?
    Jag vet inte när jag ska räkna med att min mens började.
    Fredagen den 15e juli fick jag typ lite blodblandade flytningar som upphörde efter några timmar och det fanns inget blod i sikte förrän på lördagen. Då blödde jag mer normalt (kom igång sakta men ändå klarrött). 
    Så när var sista mensens första dag? Fredag eller lördag?

• Angiiee
    Tokstolla skrev 2011-08-12 07:10:20 följande:
    Tjejer kan ni hjälpa mig med en sak?
    Jag vet inte när jag ska räkna med att min mens började.
    Fredagen den 15e juli fick jag typ lite blodblandade flytningar som upphörde efter några timmar och det fanns inget blod i sikte förrän på lördagen. Då blödde jag mer normalt (kom igång sakta men ändå klarrött). 
    Så när var sista mensens första dag? Fredag eller lördag?

Fredag, brukar jag ta, de kommer blod o visar att mensen kommer närsom "riktiga flödet" ,men de är upp till dig mest Glad
  • Mauritius

Fick troligtvis MF igår.. Började blöda och blöder lie fortfarande. Inte så att det forsar men ändå.Jag ska göra et test lite senare för att se vad det visar.. Rynkar på näsan Lycka till alla ni andra som får behålla era små!

Svar på tråden Aprilbebis 2012