Aprilbebis 2012
Hur har det gått för er tjejer? skriv gärna när ni är tillbaka från er vul. Håller tummarna att allt gått bra!
EGO: var på UL idag och fick se vår lilla krabat ligga och sparka med benen såååå underbart!!!!
Hur har det gått för er tjejer? skriv gärna när ni är tillbaka från er vul. Håller tummarna att allt gått bra!
EGO: var på UL idag och fick se vår lilla krabat ligga och sparka med benen såååå underbart!!!!
Hej tjejer!
Ni som funderar/oroar er över uteblivna eller försvunna symtom....jag är precis likadan har inte känt något på flera veckor :( men var på ul igår och allt såg toppen ut. Enligt BM är det jätteolika hur man mår och känner sig. Givetvis blir man orolig men det behöver inte betyda att något är fel. Men jag känne rlikadant hade liksom sett fram emot att må lite illa känna i kroppen hur det växer ocg drar men nä det var tydligen inför mig :) Det enda jag märker är att magen växer hahaha men iom att jag inget känner så kanske jag bara blivit tjock :) 10+2 idag.
Jensan78: Förstår man går ju och jämför med tidigare MA/MF.....man ska inte men svårt att låta bli....det är bara att härda ut dag för dag och vecks för vecka och hoppas att det går vägen, det är ju ändå inget du kan göra för att påverka ett ev MF.
En fråga till er.
Sambon och jag diskuterade igår om vul/ul kan vara skadligt. JAg har gjort 2 vul och 1 ul redan.....och för in del känns det helt ok medan sambon tycker att det är onödigt att utsätta sig för för många.....hur resonerar ni? Någon som frågat BM?
Lit ekomikstr fter mitt inlägg om avsaknad av symtom har jag fått molvärk så det stor härliga till :) Kom strax efter jag skrev inlägget....kanske är så att den lill* där inne växer extremt mkt den här veckan :)