Aprilbebis 2012
(ja, det lät konstigt, men ni förstår nog vad jag menar :))
(ja, det lät konstigt, men ni förstår nog vad jag menar :))DEt jag märkt också är att jag tpar matlsuten totalt på kvällarna....är hungring menkan inte äta petar i mig lite när sambo äter men det smakar inte alls :( sen vaknar jag vrålhungrig på morgonen och kan äta hur mkt som helst..... Har blivit galen i mackor också äter hellre en macka än riktigt mat :)
Tror att jag också känt lite fladder, började för två veckor sen (är nu i vecka 16). Häftigt!
Väntar och väntar på RUL som blir den 15 november. Då är jag i vecka 20 (19+3). Lååång väntan!
Annars har jag fått fruktansvärda kväljningskänslor på mornarna. Inte illamående, utan mer som att jag håller på att kvävas. Kan inte borsta tänderna och absolut inte ha nåt som sitter åt lite om halsen. Imorse fick jag ta av mig nyckelbandet som jag har runt halsen på jobbet, tyckte det satt åt så jag fick kväljningskänslor. Kan inte heller ha sjalar eller halsdukar... Knäppt! Blir alltid bättre framåt eftermiddagen.
Åh vad avundsjuk jag blir på alla er som känner era små pyren....jag känner ingenting trots att jag ibalnd verkligen ligger och känner efter. Den här är första barnet så jag vet ju egentligen inte vad jag letar efter :) Vet ni när det är vanligt när man brukar känna? Jag är i vecka 16 nu...
Skickar lite kraft tiller som mår illa/dåligt.....själv mår jag prima förutom envis huvudvärk och har faktsit mått bra hela tiden... skönt tycker många men jag längtar efter graviditetssymptom. 16+1 idag ....försöker känna efter om man kan känna ngt där inifrån...men inget än så länge. Lång till RUL 15/11 *pust*
Oj vilken diskussion ddet var här *läser ikapp*....säger som mång av er har bara hört det där om vänsterhänt..men inget om ökad risk för mf......men min personliga åsikt men ska väl inte gör för många "onödiga" ul i fall att..för enligt forskning vet man inte till 100%. Själv har jag gjort 4 st och väntar nu galen på RUL :)
Hoppas ni annars mår fantstiskt och njuter av putande magar :)