• Milljor

Aprilbebis 2012

Kaosmamma skrev 2011-09-09 09:22:50 följande:
    Jupp är med i bildtråden :)

Storebror: nej fy vad otroligt tråkigt :( kram och håller tummar!
    Galet vilken fin mage du har!!!!!!
  • Milljor

storebrorM: Stå på dig tills du får komma till en läkare...galet att gå en hel helg utan att veta nä det är fasen inte ok...

• Milljor

animegirl: jag blev lite nyfiken och kikade in på din blogg....wow vilken härlig familj ni verkar vara och vilka underbart söta barn ni har!!!!!

• Milljor

StorebrorM: jag skulle åka upp skulle inte klara av att gå hela helgen och fundera. Hoppas verkligen allt är som det ska

• Milljor

God morgon tjejer!

Angiiee: Vilken helg du har haft, lider med dig oron är förskräcklig :( Hoppas du inte blöder längre och får e tid snart så du kan lugna dina nerver, håller tummaran att allt är som det ska.

StorebrorM: Hur mår du+ Hur käns det? ska du till BM idag? Tänker på dig.

Thelma: Ang inskrivningen så ska sambon med....det är första barnet så han är jättenyfiken/orolig och vill vara delaktig i allt :)

9+6 idag går in i vecka 11 imorn tjohooo

• Milljor
    storebrorM skrev 2011-09-12 09:00:17 följande:
    har lämnat prov och ska tillbaka nu kl 9.15 blir vul då. Dock har jag inte blött mer men har en galen mensvärk. Kan varken sitta eller ligga... Får skriva efter läkarbesöket
    Oj det är ju NU!!!!! hoppas att allt går jättebra!!!!
  • Milljor
    Angiiee skrev 2011-09-12 09:44:18 följande:
    Jo ringde dit nu, kl 1 hade jag tid, kärringen va mer förvirrad än mig på morgonen,
    va tvungen att säga att jag va gravid 3 gånge, sen liksom -ojdå men de är fullt hela veckan,men jag måste få in dig idag- va göra mig orolig??

USCH aja, känns bra att jag bara behöver gå ner för en backe så är jag framme iaf

Blöder lite än men ingen smärta, är troligen ingen fara men jag vill vara 100
    Men oj vad rörigt......men du fick en tid nu idag iaf?

Hopas allt är bra!!!!
  • Milljor
    Angiiee skrev 2011-09-12 13:29:28 följande:
    Ja mina vänner, var på VUL och fostret dog redan i v.5.
    Känner mig .. misslyckad, 2dra missfallet, 3de gången gillt?

Nåväl, önskar er all lycka Aprilmammor, tack för all stöd ! Skål

Hoppar ur här nu.
    Jag beklagar verkligen!!!!! KRAM
  • Milljor
    JohannaB skrev 2011-09-14 11:25:46 följande:
    Idag känner jag mig inte ett dugg gravid.
    Blir så orolig av det! Jag ser ju pyttelilla magen och brösten ömmar lite, men inget känns så ordentligt som det gjort tidigare.
    Jag vet ju att symtomen kan avta precis nu runt v 10 (9+4), men jag blir sååååå nojig!!
    Jag har int ehaft symtom på tre veckor :( bara tröttheten men inget annat....men allt är helt normalt enligt BM. Men det är bra frustrerande att känan sig hur "ogravid" som helst :(

10+1 idag :)
Svar på tråden Aprilbebis 2012