Kaosmamma skrev 2011-09-06 11:34:48 följande:
Milljor: det var 10 veckor i sträck, låg även inne ytterligare strödagar med dropp osv på gyn. Sjuuuuk graviditet och vet fasiken inte hur jag orkade. Men blev nästan abort i v 11 för jag var väldigt trasig redan då. det tog på kropp och psyket. Det är därför jag är på helspänn nu. Men tack :) ja jag kämpade och det var ju helt klart värt det!!! Det är därför jag är på och försöker hjälpa med illamående, jag har verkligen provat allt!! Sen är alla olika också så vad som funkar på mig kanske inte funkar på andra osv men en del tips i ärmen har jag ;) och grattis till 10 veckor själv fast mer roliga :)
Wow säger jag!!!! Har svårt atttänka mig hur det känns jag mår ju hur bra som helst....så olika det är!
Så starkt att orka och skönt att höra att allt gick bra och även att du "vågade" bli gravid igen :) Förstår att du provat det mesta :) Tror säkert många här på FL är tacksamma över dina tips och råd.
Kul att följas åt här....ska bli så härligt när vi väl kommer till BF och får glädjas med varann :)