Aprilbebis 2012
Är i v 11+2, är egentligen beräknad till 1/5 men är gravid med tvillingar så det kommer med säkerhet bli bebisar i mitten på april.
Har inte läst igenom tråden, men hoppas det är okej att jag hoppar in här?
Det här med mammabyxor.,,,,läste ngn stans att upp till 3-4 månader så ska man/bör mankunna ha samma storlek sen i mitten/slutet av graviditen kan du behöva gå upp en eller två storlekar....vet int eom det stämmer men har för mig att jag lästa det på ngn webshops hemsida.....
Lite ego då.....idag har jag KUB!!!! Är så nervös och orolig att vår lilla tuss inte ska var vid liv där inne.Har ju inte haft symtom på länge och når hur bra som helst så jag är orolig.....så håll tummarna för mig!!!!!! 13+3 idag
Tjohooooo KUB gick jättebra bra resultar på alla 3 tester och alldels underbart att se vår lilla tuss sparka runt där inne :) Blev framflyttad en dag så beräkningen stämmer ganska bra.
Tack fr alla grattis!!! och för er som har ont...jag var orolig men efter att ha pratat med min BM så kändes det bättre. Hon sa att växtvärk kan göra riktigt ont... ta en panodil går det inet över då så ring gyn igen. Hon sa även at om det gör så ont att du inte kan sova på natten då bör du även söka hjälp!
Jag har unte gått upp något men mage har jag fått....så mysigt att se hur det börjar puta :)