Aprilbebis 2012
Välkommen alla nya @-}--
Välkommen alla nya @-}--
Jag vet inte Ang sgi Karisma, vet iaf att man har rätt att studera tre månader utan inkomst och ändå behålla sin sgi (sa Fk till mig). Hoppas dom godkänner din heltidssjukskrivning. Skriver läkaren på ett bra sätt har jag svårt att tro att du inte skulle få den godkänd
Jag hoppas gå på gravidpenning från slutet av februari, tar ut semester fram till dess. Får jag inte beviljad GP hoppas jag på sjukskrivning.
Låg bebis med rumpan upp eller ned när Bm mätte? Om bebis ligger med rumpan ned kan måttet bli lite större. Bra att din Bm skickar dig på TUL, håller tummarna för att allt är bra
Barn är för härliga, minns att Theo hade en period vid två års åldern när han tyckte morgonen skulle starta runt 03.15. Några veckor höll det på tills han kunde sova vidare till 06.30 som vi då brukade gå upp
Frukt och grönsaker håller mitt sötsug borta. Fruktsallad för att lyxa till det lite. Och att inte gå för långt mellan målen för då kommer sötsuget direkt. Morötter är goda att knapra på. Vill jag ha något snacks väljer jag molvärk, utan smör (inte micro popcorn)
Inte molvärk utan popcorn, ni får ursäkta min telefon
Nu läcker jag inte så mycket råmjölk men med första sonen länge jag rejält, var tvungen att byta lakan varje morgon trots ammningsinlägg och handuk där jag sov
Jag har precis varit hos Bm, 28+3 idag. Hjärtljud låg mellan 140 / 150, viktuppgång 10 kg sen start och sf mått på 31. Gjorde TUL i lördags och lillkillen låg på lite mer än 1200 gram
När jag väntade sonen märkte jag en dag efter avslutat arbete att jag hade läkt igenom arbetströjan och hade två stora blöta fläckar över brösten, kändes sådär då dom var i storlek av assieter och med det hade jag gått runt och städat kontor