Aprilbebis 2012
Äldsta sonen ska det vara
Äldsta sonen ska det vara
Hemmakatten vad bra att Bm kollar upp diabetesrisken, hoppas glukosbelastningen går bra
Jag har börjat tänka en del på förlossningen, har börjat gå Aurora samtal inför den
Sannana du behöver inte känna stress inför säte ännu, bebis kan vända sig flera veckor till. Vet iof inte vilken vecka du är i nu men vänder den sig inte själv inom ramen av tid så kommer du bli erbjuden vändnings försök. Min bebis har vänt sig nedåt, även Theo och Oliver vände sig tidigt. Fortfarande ruckbar så den kan vända sig med rumpan ner igen om den skulle vilja
Ang smärtlindring har jag bara kört på lustgas med de andra två, testade tens en stund under senaste men tyckte nästan den förvärrade sd som jag då hade den för. Tror enbart det blir lustgas även denna gång, jag har så snabbt förlossnings förlopp så jag har inte hunnit med något annat och den har funkat bra för mig. Blir troligtvis igångsättning för mig och är inte tappen mogen då tar det ju lite längre tid
Jag oroar mig också inför förlossningen pga av det vi genomgått med Oliver. Därav Aurorasamtalen
Thelma jag vet att feber kan påverka bebis i magen pga av den höjda kroppstemperaturen men i övrigt vet jag inte, kontakta din Bm om du är orolig. Krya på dig och hoppas du fick några timmars sömn iaf @-}--
Åh vilken fin liten kille du har, dom är underbara de små. Hoppas ni får en mysig dag
Jag har inte vaccinerat mig för årets influensa, tog svininflluensa 2009
Vad skönt att du fått ok till KS hannis, något datum satt?