Inlägg från: grästuva |Visa alla inlägg
  • grästuva

Aprilbebis 2012

Usch då emeliee, skulle du äta något mot magsåret? Hoppas du kryar på dig snart

• grästuva

Mensliknande kraftiga smärtor med tryck nedåt ska alltid kollas upp, i mitt huvud låter det inte som förvärkar utan värkar. Särskilt när det inte hjälper med alvedon och vila.

• grästuva

Hej tjejer! Hoppas ni alla mår bra. Här har det varit mycket och tufft det senaste och tyvärr gick min mamma bort den 17 Mars, efter en tids sjukdom. Vi trodde hon var på bättringsvägen men det vände hastigt och en oväntad komplikation tillstötte.. Så jag har inte orkat skriva på ett tag men läser och följer er. Den 3 April ska jag på bedömning för igångsättning och är kroppen någorlunda mogen sätter dom igång mig, annars får jag vänta en vecka till. Var på sista TUL i Måndags där allt såg bra ut, lillkillen vägde ca 2500 gram då i v. 35+2. Han är aktiv och sparkar och knör på bra.

• grästuva

Tack alla för er omtanke, det var inte såhär våren skulle bli. Förra året gick min mormor bort och sen förlorade vi Oliver sent i graviditeten.. och nu min mamma. Det får räcka nu! Ja vi tar hand om varandra och tar en dag i taget, har tacksamt stort stöd omkring oss @-}--

• grästuva

Grattis till pojken floff, vår äldsta vägde 2850 gram när han föddes och var 49 cm lång På Tisdag ska jag in för bedömning av igångsättning, får se om det blir bebis då eller om vi får vänta en vecka till.

• grästuva

Då är vi några som ska in på bedömning imorgon då själv är jag jättetrött och vet inte riktigt om jag orkar föda bebis imorgon om dom bestämmer sig för att sätta igång mig, samtidigt vill jag ha det avklarat.. så dubbelt. Har packat om BB väskan idag, tror jag är nöjd med det jag packat ner nu

• grästuva

Den 11/4 kl 19.45 föddes vår älskade lille Filip, han väger 3225 gram och är 50 cm lång. Allt gick snabbt och bra och vi myser på för fullt på BB @-}--

Svar på tråden Aprilbebis 2012