• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Leostar
    MrFlex skrev 2017-02-13 19:13:51 följande:

Det är exakt mina mått och jag har aldrig sett den som ett monster utan typ något över medel! Ingen av mina partners har heller utryckt något särskilt även om några sagt att den är stor.

Min nuvarande beklagade sig lite försiktigt i början av vår relation och sa att det gjorde ont för jag kom för djupt.

Känner mig asdum nu och funderar på om flera har känt obehag utan att säga något.

Från och med nu ska jag betrakta min kuk som "tillräckligt stor för att jag måste vara försiktig". Tack för tankeställaren.

Om något har tråden fått en att inse att ens egen kanske inte är så medel som man trott... 18x15 typ (var tvungen att ta fram måttbandet o kolla :))
  • misslyckadmanung
    MammAmma skrev 2017-02-13 22:05:29 följande:
    Jesus vad issues du har. Tycker synd om dig som är så gravt fixerad att det hindrar dig från att leva ett normalt liv.
    Fast kan inte leva ett normalt liv när ni kvinnor pissar och ser ner på småkukade män som jag. Du sa ju till och med att alla dina väninnor föredrar stor kuk, bevisar ju bara ännu mer att jag haft rätt hela tiden. hur ska man då ha en chans att leva ett normalt liv? 
  • MammAmma
    misslyckadmanung skrev 2017-02-14 20:48:55 följande:

Fast kan inte leva ett normalt liv när ni kvinnor pissar och ser ner på småkukade män som jag. Du sa ju till och med att alla dina väninnor föredrar stor kuk, bevisar ju bara ännu mer att jag haft rätt hela tiden. hur ska man då ha en chans att leva ett normalt liv? 

Citera mig gärna där jag påstått det. Annars, lär du gå en kurs i läsförståelse!
  • misslyckadmanung
    MammAmma skrev 2017-02-14 20:51:58 följande:
    Citera mig gärna där jag påstått det. Annars, lär du gå en kurs i läsförståelse!
    Jo men det var ju det jag precis gjorde
  • Domesticgoddess

Vet inte i cm då det var en flyktig bekantskap så inte läge att dra fram måttbandet :) Skulle gissa runt 20 och grov dessutom.. Jag blev i ärlighetens namn förskräckt och lite rädd...men också fascinerad.

Kände mig lite otillräcklig då oralsex (som jag älskar) var närmast omöjligt att ge med någon reda och allt fick ske med stor försiktighet. Hade jag haft en partner med så stor kuk hade analsex och munknull definitivt gått bort men i övrigt antar jag att man vänjer sig vid att hantera dem!

• MammAmma
    misslyckadmanung skrev 2017-02-14 20:59:05 följande:

Jo men det var ju det jag precis gjorde

Det gjorde du inte, och du kan inte göra det heller, för ingenstans har jag skrivit något sådant. Din läsförståelse är mycket bristfällig.
  • Anna75g

Den absolut största har min nuvarande sambo. Med råge. 24cm. Mätt den själv. Näst största 17cm. Min sambo hade gärna fått ha mindre då den är alldeles för stor för mig. Men storleken har ingen betydels. Älskar ju honom oavsett hur lite eller stor kuk han har. 

• Anonym (Hmm)
    Anna75g skrev 2022-03-10 21:39:21 följande:

Den absolut största har min nuvarande sambo. Med råge. 24cm. Mätt den själv. Näst största 17cm. Min sambo hade gärna fått ha mindre då den är alldeles för stor för mig. Men storleken har ingen betydels. Älskar ju honom oavsett hur lite eller stor kuk han har. 

Mäta kuk var väl aktuellt när man var typ 20 - alltså typ 35 år sedan
    Kan vara en tjej som ville mäta men minns inte vad hon kom fram till.
    Har gett orgasmer och fontäner med fingrar och tunga så bryr mig inte så mycket om just längd på kuken.
  • Anonym (8cm djup)

Min snippa är 8cm djup innan den börjar stöta för djupt och det gör ont. Så jag behöver inte en stor penis alls. Men det är snyggt rent visuellt med stor penis.

Min exs penis var lika lång, och nästan lika tjock som min underarm. Kanske 1/3 till 2/5 av den var i mig under sex. Halva och det gjorde ont. 

• Tom Araya

Jag tror att minst 9 röstande i den här tråden ljuger, kanske fler.

Över 25, uppåt 30 eller t.o.m. över 30 är så otroligt sällsynt att det teoretiskt är i stort sett omöjligt att så många här har upplevt det personligen.

Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?