• Mimmlas

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

Lite nyfiken då detta ämne dök upp i en annan tråd.
    Försök tänka realistiskt, säg gärna ifall du mätte själv eller om det var något killen sa själv.
    Vi pratar alltså inte alls om vidd utan bara längd.

Snittet i sverige ligger för övrigt på 14,5.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-20 13:10
    Kom att tänka på att många här inne på fl bara haft en eller två partners, då blir det nog låga siffror om de inte haft väldans tur :P
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?
  • Anonym (8cm djup)
    Tom Araya skrev 2022-03-11 02:02:24 följande:

Jag tror att minst 9 röstande i den här tråden ljuger, kanske fler.

Över 25, uppåt 30 eller t.o.m. över 30 är så otroligt sällsynt att det teoretiskt är i stort sett omöjligt att så många här har upplevt det personligen.

Kan ju vara en grov feluppskattning med eller att killen sagt att den var så lång? Om något är stort och upplevs stort och man sedan skall redogöra för längden så uppskattar man den som längre än den är. Är ofta så med skrämmande möten med vilda djur där fem meter lång krokodil uppgetts vart allt från 5 till 10 meter av ögonvittnen. Eller alligator eller haj.
  • Anonym (One Eyed Monster)

När en man är med en kvinna, då är han med hela henne.
    När en kvinna är med en man, då är hon med en penis.
    Men inte så konstigt att kvinnor känner så. Män har reducerat henne genom alla tider, till att bara vara ett könsorgan.

Lille Olle leker med lilla Lisa i sandlådan. Hon är hans bästa kompis.
    Han vet ännu inte hur mycket han har att stå till svars för, hur mycket han förtrycker kvinnor, och reducerar kvinnor till att bara vara ett könsorgan.
    Hoppas att du får vara ett barn länge till, Olle.

• Anonym (8cm djup)
    Anonym (One Eyed Monster) skrev 2022-03-11 06:33:51 följande:

När en man är med en kvinna, då är han med hela henne.
    När en kvinna är med en man, då är hon med en penis.
    Men inte så konstigt att kvinnor känner så. Män har reducerat henne genom alla tider, till att bara vara ett könsorgan.

Lille Olle leker med lilla Lisa i sandlådan. Hon är hans bästa kompis.
    Han vet ännu inte hur mycket han har att stå till svars för, hur mycket han förtrycker kvinnor, och reducerar kvinnor till att bara vara ett könsorgan.
    Hoppas att du får vara ett barn länge till, Olle.

Jag vet hur den historien slutar: Lille Olle och Lille Lisa växer upp och isär från varandra. Lille Lisa kan inte släppa tanken på Lille Olle. Lille Olle blir lyckligt gift och skaffar två barn (Lille Oscar och Lille Natalie) med sin fru Stora Märta. Lille Lisa blir ensam med två katter, dör ensam i sin lägenhet och återfinns först flera veckor senare, halvt uppäten av sina egna katter.
  • Anonym (kåtaLisa)

Har verkligen inte gått runt och mätt olika kukar. Men ärligt så är det MYCKET viktigare med utseende, hårdhet och uthållighet än själva längden. Penis bör vara rejält erigerad och helst omskuren. Sen har ofta dom största en tendens att inte vara lika hårda och det går bort för mig. En mjuk penis är totalt ointressant för mig även om den är stor....

• Anonym (Största)

Den största jag varit med var 25 cm, gjorde typ bara ont att ha sex då. Min nuvarande har en mikropenis som inte alls känns, behöver jag säga att jag aldrig tyckt sex varit roligt eller skönt? 

• Anonym (One Eyed Monster)
    Anonym (Största) skrev 2022-03-11 13:46:09 följande:

Den största jag varit med var 25 cm, gjorde typ bara ont att ha sex då. Min nuvarande har en mikropenis som inte alls känns, behöver jag säga att jag aldrig tyckt sex varit roligt eller skönt? 

Träffa kvinnor. Män är bara själviska. Kvinnor vet hur en kvinna vill ha det. Bara att välja storlek på dildo sedan.
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Största) skrev 2022-03-11 13:46:09 följande:

25 cm är härligt, har bara haft en som haft så stor. Tyckte han var underbar. Men varför är du med en kille som har en micropenis? Verkar ju helknäppt?
  • Anonym (Största)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-11 13:53:21 följande:
    25 cm är härligt, har bara haft en som haft så stor. Tyckte han var underbar. Men varför är du med en kille som har en micropenis? Verkar ju helknäppt?
    Jag tycker om honom och jag vill ha barn, så därför jag är med honom. 
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Största) skrev 2022-03-11 13:54:30 följande:
    Jag tycker om honom och jag vill ha barn, så därför jag är med honom. 
    Fair enough, men varför kan han inte låta dig träffa andra då? Han borde kunna förstå att du behöver det. Jag skulle aldrig klara mig med att ha sex med en så liten penis, utan då skulle det nog sluta med att jag var otrogen.

Få barn med honom behöver ju inte vara komplicerat, det går ju till och med att fixa utan penetrering som du vet....
  • Anonym (Största)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-11 13:58:13 följande:
    Fair enough, men varför kan han inte låta dig träffa andra då? Han borde kunna förstå att du behöver det. Jag skulle aldrig klara mig med att ha sex med en så liten penis, utan då skulle det nog sluta med att jag var otrogen.

Få barn med honom behöver ju inte vara komplicerat, det går ju till och med att fixa utan penetrering som du vet....
    Jag vill inte ligga med någon annan. Har aldrig tyckt sex varit speciellt skönt ändå så så jag är nöjd som det är nu 
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?