Protea skrev 2012-01-09 10:00:46 följande:
Vad jag vet sa baseras aterbetalningen pa det foregaende aret sa man kan fa nedsatt aret efter, men jag kan ha fel. Jag fortsatter att betala av mitt fast jag ar hemmamamma. Kanske ar dumt men det har bara blivit sa.
Jo, det gör ju det, men det står också att om man har svårt att betala så kan man ansöka om nedsättning och då borde de ju kolla på nuvarande inkomst kan man tycka. Jaja, får väl ringa och kolla, värt ett försök iaf. Hade helst också fortsatt betala men det känns lite jobbigt just nu.
LillWilden skrev 2012-01-10 11:13:16 följande:
Tack! Det känns bra. Men nu oroar jag mig igen för jag är inte säker på om jag känner lillplutten röra på sig. Gjorde det igår, men idag har jag känt mindre, om ens något. Vet att man inte behöver känna varje dag så tidigt som vecka 20, att det beror på hur bebisen ligger, men ändå jobbigt. Vill bara veta att han lever och har det bra i magen.
Jag bor i södra London, SE27. Skönt att kursen är så nära er! Vår är en tågstation från oss. Kommer vara nervös inför första gången

Jobbigt att oroa sig! Men som du säger, inte säkert man känner den så ofta så tidigt så det är nog ingen fara.
Min har nästan konstant en fot ut i ena sidan på mig, lite skumt men kul!
Jag måste gå på "growth scan", magmåttet var samma som för tre veckor sen på kollen igår, men det var olika personer som mätte så jag tror bara de mätte olika, magen har helt klart växt sen sist. Men lite fundersam blir man ju och så hade de inga tider förrän den 25e. Suck.
tänkertill skrev 2012-01-08 17:07:49 följande:
Zalia, jag bor I N6... Fast jag väntar inte barn just nu :) men har viss koll på svenska mammor i området. Inboxa mig om du vill veta mer.
Kul med nån mer norrut! Jag skickar ett meddelande. :)