• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:40:05 följande:
    Lillasyster har gnällt i timmar senaste dagarna. Här är det faktiskt jättefint väder. Känns så taskigt och skryta.

Lovar du att ta med Anton och ha trekant med mig?    
    Ha ha, det är klart. Solig

Jag glömmer inte bort dig. Hjärta 
    The hard way is the right way.
  • Memoar
    Perite FL skrev 2012-01-05 23:34:33 följande:
    Jaa, Aynrand talar för samtliga i tråden, det lovar jag. Ja, utom det det slemmiga kräket som rymt från sin håla i gödselstacken. Hon som kom in rätt sent i handlingen. Jag tror inte du är mer korkad än att du fattar vem jag menar. Jag vill ju inte peka ut någon. Så taskig är jag inte.

Fast..........fan vet. Du får väl skicka PM om du behöver hjälp.
    Jag skickar pm! Är så nyfiken av mig förstår du.
  • I Blackrose I

Tänk att det finns vissa som saknar mig så mycket att dom sitter och läser 6månaders gamla inlägg från mig och anmäler. Så sorgligt. Fruktansvärt sorgligt.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:44:06 följande:
    Puss på ena bröstvårtan.

Hur gick det med piercingtankarna? Blev det av?   
    ja det vore häftigt....
    jag kanske skall skaffa mig en prince albert
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Memoar
    Aynrand skrev 2012-01-05 23:43:10 följande:
    vad har du att bjuda på?
    Jag är mitt uppe i en flytt så tyvärr ekar både kyl, frys och skafferi tomt.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2012-01-05 23:46:37 följande:
    ja det vore häftigt....
    jag kanske skall skaffa mig en prince albert
    Prince albert?
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-05 23:21:21 följande:
    Såpvatten. Fast det går oftast lika bra att använda en vanlig vattenslang om det är utomhus.

Eller så kan man samla nyckelpigor, de äter bladlöss. Solig

Det kanske är något för BJ? Så kan vi andra få ännu större anledning att känna tacksamhet längre fram. 
    Ja, jag tycker om nyckelpigor jättemycket.

Jag var absolut inte en trädkramare innan jag av en slump stötte på den här skönheten:

Vill köpa ett par snygga trosor till henne i present, men frågan är hur hon ska få på sig dem! Obestämd
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-05 23:47:09 följande:
    Jag är mitt uppe i en flytt så tyvärr ekar både kyl, frys och skafferi tomt.

Äh, bara lägg dig ner på alla fyra och svanka så där snyggt. Tror skulle göra dig gott.....
  • Memoar
    Smecker skrev 2012-01-05 23:31:45 följande:
    Jag gillar denna:
    Skriv inte saker på nätet som du inte kan tänka dig att skriva när din respektive sitter bredvid och läser. 
    Varför är jag inte förvånad över att ingen reflekterar över eller kommenterar detta inlägg?
    Kan det bero på 1. Folk här inne vill inte kännas vid att de har en partner? 2. De är fullt medvetna om att de har en partner men saknar både självdistans och respekt för både sig själv och denne och skiter därför i att ta sig till ngn form av pik eller kritik? 3. ------------------------ (ska symbolisera testton)