• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Jag har börjat jobba....Tänk att jag satt i flera veckor/månader och käftade emot några här på FL om hemmafrudiskussionen och så tog jag första bästa jobbet så fort jag fick chansen.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Perite FL
    Memoar skrev 2012-01-05 23:44:44 följande:
    Jag skickar pm! Är så nyfiken av mig förstår du.
    Vet inte om du minns det, men jag är på ett strålande humör av en anledning, så du skall faktiskt få en hint på vägen eftersom det var precis som jag befarade....du är inte trög, du är jävligt trög, fast, det är inget du behöver oroa dig för. Jag har jobbat på mentalsjukhus med sådana som dig, på låsta avdelningar visserligen, men det finns hopp. Tom folk som ätit upp sin fru anses behandlingsbara. Nu är steget därifrån och till dig ju ganska litet, så därför hyser jag ett visst hopp om tillfrisknande i ditt fall.

Visst hopp är väl å ta i. Men men.....

Jag skrev hint. Det är samma som ledtråd. Kommer här :

Den jag avsåg i inlägget har ett nick som börjar på Ori och slutar på has, sen får du fundera ut resten själv, även om det lär rendera i en sprängande huvudvärk. Men lite får du faktiskt fixa på egen hand.

A nuclear war can ruin your whole day.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:57:03 följande:
    Kan alla som någonsin känt sig kränkt i tråden räcka upp en hand?

Bara lite lätt förnedrad...
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-05 23:56:40 följande:
    Du kanske kan virka trosorna och göra klart det sista på plats?
    Ja, vad klyftig du är! Är virkade trosor bekväma?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:57:03 följande:
    Kan alla som någonsin känt sig kränkt i tråden räcka upp en hand? 
    Fan att det inte finns DO här!!!!!! KRÄNGKT!
  • I Blackrose I
    Perite FL skrev 2012-01-05 23:58:51 följande:
    Den jag avsåg i inlägget har ett nick som börjar på Ori och slutar på has, sen får du fundera ut resten själv, även om det lär rendera i en sprängande huvudvärk. Men lite får du faktiskt fixa på egen hand.

Hasch är starka grejer. Man måste vara blatte eller blattekramare för att klara av den annars blir resultatet som vissa inlägg en viss medlem skickar iväg här inne....
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:02:02 följande:

Jävligt KRÄNCGKHT!!!
    Det stavas med e, inte ä. 

Rettning i ledet, tack! 
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:58:40 följande:
    Jag har börjat jobba....Tänk att jag satt i flera veckor/månader och käftade emot några här på FL om hemmafrudiskussionen och så tog jag första bästa jobbet så fort jag fick chansen.

Vad roligt! Vad gör du för något?