• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:47:16 följande:
    Prince albert?
    www.google.se/search&safe=off&q=prince+albert+piercing&gs_sm=e&gs_upl=1620l5933l0l6148l22l19l0l3l3l0l398l2996l1.11.4.1l22l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1366&bih=638&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=vikGT6SVJar74QTJ2cWNCA
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och
    Memoar skrev 2012-01-05 23:40:44 följande:
    Ännu en gång ett mycket relevant och välskrivet inlägg. Du failar dock ganska rejält när det gäller att förstå och ta dig till vad en text verkligen "talar" om (ser du de två tecken som sitter bredvid ordet talar, de betyder ngt och jag vill bara undvika ev missförstånd)
     Men som sagt, ditt sätt att uttrycka dig på imponerar. 
    Du får givetvis tycka precis vad du vill. Men det skulle vara betydligt enklare för dig om du insåg att mitt egenvärde inte har något samband med dina åsikter om hur jag uppfattas.

Däremot säger dina kommentarer väldigt mycket om dig och om din människosyn. 
    The hard way is the right way.
  • Memoar
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:48:22 följande:
    Äh, bara lägg dig ner på alla fyra och svanka så där snyggt. Tror skulle göra dig gott.....
    På något sätt är denna kommentar så talande för nivån ni ligger på här inne. Allt besvaras med en sexuell kränkning.
    Det får mig verkligen att hysa stor respekt för er! 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:48:22 följande:
    Snälla kan vi inte bara ignorera störingsmomentet?
    Jag saknar den sköna uppsluppna stämningen.

Ja jag väntar fortfarande....
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-05 23:47:20 följande:
    Ja, jag tycker om nyckelpigor jättemycket.

Jag var absolut inte en trädkramare innan jag av en slump stötte på den här skönheten:

Vill köpa ett par snygga trosor till henne i present, men frågan är hur hon ska få på sig dem! Obestämd
    Du kanske kan virka trosorna och göra klart det sista på plats?
  • I Blackrose I
    Memoar skrev 2012-01-05 23:55:11 följande:
    På något sätt är denna kommentar så talande för nivån ni ligger på här inne. Allt besvaras med en sexuell kränkning.
    Det får mig verkligen att hysa stor respekt för er! 
    Intresseklubben antecknar för fullt. Du kanske ska ta en titt på i vilken forum tråden ligger i.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-05 23:54:24 följande:
    AJ!

Jag måste sluta klicka på länkar.