• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:11:59 följande:
    Självklart får du kalla din inhopp här med röven före för ironi om du så vill. Det är nog bara det att det endast är du som verkar förstå det ironiska i det du skriver.

Angående det där med att man sexchattar och har ett partner så vet du inte ett skit om vilka familjeförhållanden folk har som skriver här inne och det finns en hel del förutom det du verkar vara van vid. Alla får inte fnatt för lite sexchatt. Själv skulle jag inte ens få fnatt om min man så ens ville ha sex med en annan kvinna. Synd bara att han är så hjärntvättad.   
    Jag har enbart sexchattat med min man. Hjärta

Och diskuterat en shoppingtur med några utvikelser.

NG, vi borde nästan testa irl faktiskt.     
    The hard way is the right way.
  • I Blackrose I
    Perite FL skrev 2012-01-06 00:09:53 följande:
    Det var nog fan länge sen den medlemmen du nämner rökte hasch, jag gissar att det står rökheroin eller  fentanylplåster på menyn. Av hennes inlägg och döma. Och att det stått på menyn länge. Jävligt länge.
    Ah, det förklarar saken. Till det du nämner måste man vara etnisk afgan annars blir det knas. Tungan ute
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Perite FL
    och skrev 2012-01-06 00:15:19 följande:

Vadå nästan....
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:15:16 följande:
    Ja sexmoralismen når verkligen inga gränser.

FL i nötskal. Saknar inte den delen av FL ALLS.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 00:15:16 följande:
    Ja sexmoralismen når verkligen inga gränser.

Mm, fast det handlar ju alltid om att man känner en osäkerhet och försöker hitta sätt att stärka sin egen självkänsla genom att framhäva sig själv. När man borde omfamna sina medmänniskor istället och försöka finna inre ro.
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:15:19 följande:
    Jag är faktiskt en kvinna Och. Tungan ute

Testa vad Irl? Jag vill också Testa NG Irl.  
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:18:10 följande:
    Mm, fast det handlar ju alltid om att man känner en osäkerhet och försöker hitta sätt att stärka sin egen självkänsla genom att framhäva sig själv. När man borde omfamna sina medmänniskor istället och försöka finna inre ro.
    Sexmoralism handlar bara om osäkerhet och taskig självkänsla. Inget annat.
  • och
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:18:44 följande:
    Jag är faktiskt en kvinna Och. Tungan ute

Testa vad Irl? Jag vill också Testa NG Irl.  
    Läs några sidor bakåt, vi blev avbrutna i ett trevligt samtal.

Ha ha, just det ja, det hade jag förträngt.  
  • HäckHäxan
    Memoar skrev 2012-01-05 23:52:01 följande:
    Varför är jag inte förvånad över att ingen reflekterar över eller kommenterar detta inlägg?
    Kan det bero på 1. Folk här inne vill inte kännas vid att de har en partner? 2. De är fullt medvetna om att de har en partner men saknar både självdistans och respekt för både sig själv och denne och skiter därför i att ta sig till ngn form av pik eller kritik? 3. ------------------------ (ska symbolisera testton) 
    För att de flesta nog tycker det är helt normalt att tänka så, inget speciellt konstigt där. Alla har dock inte samma behov av att tro sig känna andra, ta allt man skriver så allvarligt och vara så fördömande. Jag tycker du verkar stå rätt bra för de bitarna helt själv.

Lycka till med flytten.
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • I Blackrose I
    och skrev 2012-01-06 00:20:33 följande:
    Läs några sidor bakåt, vi blev avbrutna i ett trevligt samtal.
    Ha ha, just det ja, det hade jag förträngt.  
    Är det något seriöst så låter jag det va.

Tror inte du har något emot att jag är en kvinna Och.